Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Noorwegen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Noorwegen



    Graag jullie mening Dank bij voorbaat!
    Last edited by HannahL; 26 juli 2017, 10:36.

  • #2
    Re: Noorwegen

    Heel dreigend. Wat ik persoonlijk zou doen, is onderaan een beetje croppen zodat de weg links uit de onderhoek vertrekt en de zijbermen van de weg, die nu praktisch dichtgelopen zwart zijn, wat oplichten.
    Makkelijk te doen dat laatste (in schaduwen/hooglichten) e wellicht nog op ander manieren ook, en dan zie je nog mooi de groene begroeiing links en rechts van de weg.
    Maar dit is slechts mijn mening hé, er volgen wellicht nog andere.

    Comment


    • #3
      Re: Noorwegen

      Heel dreigend tafereel en ik ben benieuw wat er achter de bocht ligt. Voor mij hoeft er niets opgelicht of gesneden te worden.
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: Noorwegen

        Ik ben fan het soort fotografie waar ik van hou

        Comment


        • #5
          Re: Noorwegen

          niet helemaal mijn ding ,vind het vooral te donker ,en vooral veel halo's boven de bergen ,foto lijkt mij ook wat onscherp overkomen ,er hangt ook een groen/blauwe waas over ,asfalt zou toch zwart moeten zijn dacht ik ,allee mijn mening hè ,miss was dit allemaal jou bedoeling

          Comment


          • #6
            Re: Noorwegen

            Ga grotendeels toch akkoord met Bopatje. Voornamelijk beter afwerken lijkt me een goede optie voor de toekomst !
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Noorwegen

              De wellicht gewilde blauwe toning maakt het beeld donkerder en dreigender.
              Ik hou ervan.
              Straatfotograaf in Antwerpen

              Comment


              • #8
                Re: Noorwegen

                ondanks de zeer zware bewerking heeft het wel wat.
                krijg wel nekpijn door de gekozen camerapositie en er is 0,0 scherpte.
                groeten, Kristof
                Canon EOS 5D mkII

                Comment


                • #9
                  Re: Noorwegen

                  Mooi sfeerbeeld waarbij ik alleen de bermen wat zou oplichten.
                  Vooral niets veranderen aan de lucht en de weg.
                  Vriendelijke groet, laGrange
                  http://lagrange.1x.com
                  "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

                  Comment


                  • #10
                    Re: Noorwegen

                    Past zo op de kaft van een thriller
                    Nu nog een verhaal bedenken
                    Mooi
                    Peter
                    mijn website : klik

                    Comment


                    • #11
                      Re: Noorwegen

                      Er is nog redelijke halovorming boven de (linkse) heuvels.

                      Verder vind ik dit een aparte bewerking, met een heel apart resultaat dat mij wel bevalt.
                      Er gaat inderdaad een dreigende sfeer van uit. Geslaagd dus.

                      Mvg.,
                      Smets84.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Noorwegen

                        Idd mooi beeld voor op de kaft van een thriller. Technisch misschien niet helemaal in orde maar voor mij primeert het gevoel in een foto
                        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                        Groeten
                        Kurt

                        Comment


                        • #13
                          Re: Noorwegen

                          Ik houd hier wel van. Misschien had hij iets scherper gekund, maar het is mooi dat ze zo'n dreigende beeld hebt gecreëerd.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Noorwegen

                            er zouden hier meer van die technisch niet perfecte beelden moeten komen maar die o zo verhalend zijn.
                            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Noorwegen

                              Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
                              er zouden hier meer van die technisch niet perfecte beelden moeten komen maar die o zo verhalend zijn.
                              Er is nog een meer ideale combinatie, maar ik begrijp wat je bedoelt.
                              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                              Vriendelijke groeten, Johan

                              Comment

                              Working...
                              X