Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwpoort....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwpoort....

    ....anders!


    Gr Pascale
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

  • #2
    Re: Nieuwpoort....

    Sober kleurgebruik en de mooie spiegeling maken er toch iets bijzonders van. Goed gebruik van staand formaat.

    Mvg

    Patrick
    http://www.patricklemaire.photography/

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwpoort....

      mooi plaatje, maar niet van vandaag toch...?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwpoort....

        Mooi beeld, de rustige voorgrond laat je vanzelf naar achteren gaan....knap.
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwpoort....

          Das knap Pascale...Echt knap.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwpoort....

            daar gaan we weer weer een prachtige variatie van "hetzelfde thema"
            nikon coolpix s9100

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwpoort....

              Ik volg mijn voorgangers. Knappe plaat!

              Comment


              • #8
                Re: Nieuwpoort....

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                mooi plaatje, maar niet van vandaag toch...?
                grt,bouk.
                Neen hoor...genomen een maand of 2 geleden!

                Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                daar gaan we weer weer een prachtige variatie van "hetzelfde thema"
                Van hetzelfde thema? Bedoel je van die met het paard?
                Heb heel weinig aan die foto bewerkt....de kleuren waren toen zo....heb zelfs meer contrast moeten toevoegen!

                Bedankt voor het kijken en reageren!

                Gr Pascale
                Eerlijkheid duurt het langst!!
                Mijn website: http://www.degrafon.be/

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuwpoort....

                  Mooi door zijn eenvoud.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuwpoort....

                    Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                    Neen hoor...genomen een maand of 2 geleden!


                    Van hetzelfde thema? Bedoel je van die met het paard?
                    Heb heel weinig aan die foto bewerkt....de kleuren waren toen zo....heb zelfs meer contrast moeten toevoegen!

                    Bedankt voor het kijken en reageren!

                    Gr Pascale
                    neen pascale, ik bedoel thema... de zee waarop jij erin slaagt moeiteloos te varieren
                    nikon coolpix s9100

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nieuwpoort....

                      Ja, onze mooie kust met zijn prachtige gebouwen, we hebben het helemaal verknoeid omwille van het geldgewin.
                      Ieder zijn hokje in het bijennest en een extra kotje op het strand. Wat een pracht.
                      Het is een geslaagd beeld met zachte tinten van een afschuw van formaat, of waarin de kleine vlaming groot kan zijn...
                      Weer een beeld dat iets vertelt......of doet nadenken...... dat vind ik het belangrijkst in fotografie:
                      "de taal van het beeld"
                      Wat zou je er van denken om eens op zee te gaan, ofwel in de polders, ik ben benieuwd...
                      Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nieuwpoort....

                        Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
                        Ja, onze mooie kust met zijn prachtige gebouwen, we hebben het helemaal verknoeid omwille van het geldgewin.
                        Ieder zijn hokje in het bijennest en een extra kotje op het strand. Wat een pracht.
                        Het is een geslaagd beeld met zachte tinten van een afschuw van formaat, of waarin de kleine vlaming groot kan zijn...
                        Weer een beeld dat iets vertelt......of doet nadenken...... dat vind ik het belangrijkst in fotografie:
                        "de taal van het beeld"
                        Wat zou je er van denken om eens op zee te gaan, ofwel in de polders, ik ben benieuwd...
                        Ik probeer toch altijd iets te vertellen in mijn foto's....de "rust" is voor mij het belangrijkste....nadien het verhaal!
                        Maar wat bedoel je met "eens op zee te gaan"? Zou ik zeker graag eens doen maar je moet de mogelijkheid hebben hé! En dat wat de polders betreft...idd...hier in mijn streek is het echt niet gemakkelijk om iets vast te leggen zonder storende elementen...misschien wel een uitdaging om "lelijke" huizen erbij te plaatsen.

                        Bedankt voor jullie reacties!
                        Gr pascale
                        Eerlijkheid duurt het langst!!
                        Mijn website: http://www.degrafon.be/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nieuwpoort....

                          Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                          Ik probeer toch altijd iets te vertellen in mijn foto's....de "rust" is voor mij het belangrijkste....nadien het verhaal!
                          Maar wat bedoel je met "eens op zee te gaan"? Zou ik zeker graag eens doen maar je moet de mogelijkheid hebben hé! En dat wat de polders betreft...idd...hier in mijn streek is het echt niet gemakkelijk om iets vast te leggen zonder storende elementen...misschien wel een uitdaging om "lelijke" huizen erbij te plaatsen.

                          Bedankt voor jullie reacties!
                          Gr pascale
                          Wel ja, je moet niet altijd op het strand lopen
                          En een mooi beeld met lelijke huizen, waarom niet.
                          Het is inderdaad zo dat ook ons polderland geen toonbeeld is van landschapsplanning.
                          Ik speel zo al een tijdje met het idee om een serie te maken over de 'lelijkheid' van Heuvelland.
                          Dit in contrast met de "mooie" foldertjes van die gemeente ( meestal getrukeerd, of net een obstakel niet in beeld gebracht )
                          Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nieuwpoort....

                            Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
                            Wel ja, je moet niet altijd op het strand lopen
                            En een mooi beeld met lelijke huizen, waarom niet.
                            Het is inderdaad zo dat ook ons polderland geen toonbeeld is van landschapsplanning.
                            Ik speel zo al een tijdje met het idee om een serie te maken over de 'lelijkheid' van Heuvelland.
                            Dit in contrast met de "mooie" foldertjes van die gemeente ( meestal getrukeerd, of net een obstakel niet in beeld gebracht )
                            ik vind het heel knap verwoord ,zo voel ik het exact ook aan ,vind onze kust aardslelijk ,
                            gelukkig weet jij als geen ander toch altijd het mooiste ervan te maken ,weer heel knap hoor

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nieuwpoort....

                              Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                              ik vind het heel knap verwoord ,zo voel ik het exact ook aan ,vind onze kust aardslelijk ,
                              gelukkig weet jij als geen ander toch altijd het mooiste ervan te maken ,weer heel knap hoor
                              Ik denk dat die complimenten hier terecht naar Tantine gaan.
                              Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

                              Comment

                              Working...
                              X