Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Neist Point Sky

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Neist Point Sky

    Begin februari het mooie Sky bezocht



    Bedankt voor het kijken

  • #2
    Re: Neist Point Sky

    Mooi van kleuren maar qua compositie wringt het mij een beetje. Je toren staat ook nogal scheef, misschien eens lenscorrectie doen in PS en herbekijken. Ik vind dat je nogal veel voorgrond hebt en dat de toren in vergelijking wat te klein uitvalt. Met wat minder groothoek was de foto waarschijnlijk beter uitgevallen. Teveel breedbeeld is niet altijd ideaal, vind ik.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: Neist Point Sky

      Apart om deze bekende locatie eens op deze manier te laten zien, origineel gedaan

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Neist Point Sky

        Onderaan een stuk afsnijden zodat die lelijke bandensporen verdwijnen, daarna je vuurtoren rechtzetten en je krijgt een mooi panoramisch landschap
        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
        Groeten
        Kurt

        Comment


        • #5
          Re: Neist Point Sky

          Volg zeker over de originaliteit , maar inderdaad is de compo niet echt lekker.
          Eigenlijk hoop ik dat je iets meer met de naderende storing hebt gedaan ?
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Neist Point Sky

            Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
            Onderaan een stuk afsnijden zodat die lelijke bandensporen verdwijnen, daarna je vuurtoren rechtzetten en je krijgt een mooi panoramisch landschap
            Hier kan ik helemaal in meegaan, zeker ook proberen de vuurtoren recht te krijgen.
            Maar inderdaad kwa compositie heb je zeker een origineel standpunt ingenomen, de meeste foto's zie je toch van bovenaf de rotsen, inclusief ikzelf..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Neist Point Sky

              Door het gekozen formaat staat het vuurtoren complex ver weg en nogal scheef door het eigenaardig gekozen compositie (rechte lijnen op de lensrand geven altijd een vertekend beeld).
              Ik kan me ook niet ontdoen dat je een filter hebt gebruik, of anders in de nabewerking een beetje slordig te werk bent gegaan, want de kleuren en het licht zijn toch erg vreemd.
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment

              Working...
              X