Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Neist Point (met update)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Neist Point (met update)



    Last edited by AndyDi; 29 juli 2015, 18:43.

  • #2
    Re: Neist Point

    Een niet klassiek beeld van Neist Point maar daarom niet minder mooi.
    Jammer dat er de rotsen net iets te donker zijn, ik zou proberen om daar nog wat detail uit te halen indien mogelijk en dan heb je een topper.
    vriendelijke groeten, Kurt
    Mijn foto's
    Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

    Comment


    • #3
      Re: Neist Point

      Ik vind hem zo al heel goed. Prachtig contrasterend
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: Neist Point

        Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk bericht
        Een niet klassiek beeld van Neist Point maar daarom niet minder mooi.
        Jammer dat er de rotsen net iets te donker zijn, ik zou proberen om daar nog wat detail uit te halen indien mogelijk en dan heb je een topper.
        BEn bang dat het mooie torentje dan geen aandacht meer gaat krijgen.. Net mooi zo vind ik.
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #5
          Re: Neist Point

          Je hebt het wel getroffen hier met het licht zeg...Prachtig hoe het licht hier precies op de vuurtoren valt....De donkere lucht erachter maakt hem af..
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Neist Point

            ik vind hem prachtig zo, al de aandacht gaat naar het torentje in het licht, knap gedaan
            Groetjes Vicky

            Comment


            • #7
              Re: Neist Point

              Prachtig zoals inderdaad het vuurtorentje eruit springt. Ook de prachtig donkere wolkenband springt positief in het oog.
              De dichtgelopen delen vind ik wel een beetje jammer. Als je besluit tot een update, zou ik proberen om alleen de schaduwen wat op te halen. En zeker de totale belichting niet op te schroeven.
              Want onze wijze nestor Pascal heeft natuurlijk wel een punt.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Neist Point

                Dit vind ik nou echt een topper. Zou zo bij mij aan de muur mogen.

                Comment


                • #9
                  Re: Neist Point

                  Bedankt iedereen voor de commentaren. Ze spiegelen voor een stuk de gedachtes weer die ik ook had. Natuurlijk weet ik dat het niet volgens het boekje is om de schaduwen zo diep te laten wegzakken. Ik vroeg me alleen af of het voor de werking van de foto niet toch eens mocht. En zoals men hier ziet, er zijn voor- en tegenstanders.

                  Ik heb dus als update een versie upgeloaded met mooi uitgetekende schaduwen in de rotsen, bovendien wat ontkleurd omdat ik de natuurlijke kleuren dan te dominerend vond op de rest van het beeld. De rest van de foto is ongewijzigd. Nu kunnen jullie oordelen wat uiteindelijk beter of krachtiger werkt.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Neist Point

                    Het zal je niet verbazen, maar voor mij, de update. Bedankt daarvoor.
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment


                    • #11
                      Re: Neist Point

                      Voor mij ook de update.
                      Je hebt mooi het detail in de dichtgelopen stukken naar boven weten te halen zonder dat het te dominant wordt.
                      Je keuze om de kleuren wat te temperen in de wand is zeker goed. Subtiel maar een hele verbetering. Toppertje dus
                      vriendelijke groeten, Kurt
                      Mijn foto's
                      Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

                      Comment


                      • #12
                        Re: Neist Point

                        Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk bericht
                        Voor mij ook de update.
                        Je hebt mooi het detail in de dichtgelopen stukken naar boven weten te halen zonder dat het te dominant wordt.
                        Je keuze om de kleuren wat te temperen in de wand is zeker goed. Subtiel maar een hele verbetering. Toppertje dus
                        De hardheid van de rotsen is verdwenen en wonderbaarlijk oogt de plaat nu nog beter....Ik volg ook wat de update betreft.
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        Als je schiet..schiet dan raak!
                        500 PIXHuawei P30 PRO

                        Comment


                        • #13
                          Re: Neist Point

                          Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                          De hardheid van de rotsen is verdwenen en wonderbaarlijk oogt de plaat nu nog beter....Ik volg ook wat de update betreft.
                          en Me to.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Neist Point

                            Dank opnieuw aan iedereen!

                            Comment

                            Working...
                            X