Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nature in art

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nature in art



    Gisteren kleurde aan het einde van de dag de lucht prachtig. Dit is een dubbelopname, waarbij enkel de
    camera positie ietsjes t.o.v. elkaar veranderd is.

    Nikon D800 - 24 mm - F 6,3
    Loulou Beavers | fotoworkshops en fotoreizen | www.photo-moments.nl

  • #2
    Re: Nature in art

    Leuk gedaan. Als het tijdens de opname is gebeurt dan heb je een goed resultaat behaalt Heb je het achteraf gedaan, dan zou ik de dubbele belichting ietsie gedraaid hebben in dezelfde richting(boom links) maar het heeft ook een beetje met smaak te maken in het beeld dan

    Comment


    • #3
      Re: Nature in art

      Artistieke opname Loulou

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Nature in art

        Heeerlijk dat we van deze kunststukjes mee mogen genieten.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Nature in art

          Wederom weer erg knap en mooi gedaan...
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Nature in art

            Loulou, je bent zo'n uitstekende landschapsfotografe dat ik het bijna jammer vind dat u uw mooie stijl verlaten heeft.
            Sorry en neem het mij niet kwalijk, 't is wel een mooie foto, maar ik zie veel liever uw klassieke foto's die zijn altijd top.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Nature in art

              Haha, wat een leuke reactie! Ik maak dit soort foto's al jaren wel, daarin probeer ik wel ook steeds weer een nieuwe insteek te vinden...maar verder is hier niks nieuws en als het goed is....dat hoop ik dan toch...blijft mijn fotografie zich ontwikkelen. Daarmee verlaat ik niks "klassieks "voor wat dat ook mag zijn trouwens...ik doe gewoon wat ik doe. En soms valt dat in de smaak en soms ook niet. Naarmate foto's meer "arty" worden als dit, is het per definitie meer smaakgevoelig...wat gewoon zo is en ook prima is natuurlijk.
              Loulou Beavers | fotoworkshops en fotoreizen | www.photo-moments.nl

              Comment


              • #8
                Re: Nature in art

                ik vind hem toch erg geslaagd! Al is het nu ook niet echt mijn ding zoals dat heet
                facebook

                500px

                Comment

                Working...
                X