Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moment in tide

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Moment in tide

    Moment in tide.


    Alvast bedankt voor de belangstelling.
    (liefst op zwart bekijken)
    Last edited by Johan1956; 9 mei 2018, 19:35.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Moment in tide

    Prachtig beeld Johan dat een pak rust uitstraalt
    De mooie zachte kleuren en subtiele weerspiegeling maken het af, knappe opname

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Moment in tide

      De tijd staat even 44 seconden stil en dan krijg je deze prachtige plaat Johan. Ik twijfel nu of het uur op je camera juist staat want met
      een eigen ondervinding is dit beeld na zonsondergang gemaakt want dan heb je bij een wolkenloos licht en de smog aan de horizon
      dit mooie licht.

      Gr, Daniel.

      Comment


      • #4
        Re: Moment in tide

        Knappe strakke opname Johan en ook de nabewerking is tot in de puntjes verzorgd, zo zie ik ze graag
        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
        Groeten
        Kurt

        Comment


        • #5
          Re: Moment in tide

          Die is echt bijzonder mooi geworden...Pracht serene foto maat die intense kleuren ook in de lucht..
          Ik heb hier in dit geval toch de verkeerde keuze gemaakt met sluitertijden van 1-4 seconden, daar waren de golven gewoon te kalm voor.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Moment in tide

            Mooie opname, een foto waar een mens tot rust van komt.

            Comment


            • #7
              Re: Moment in tide

              Als artistieke bewerking kan ik deze foto waarderen Johan. Diepte, sfeer en verdeling zijn prima.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Moment in tide

                ik volg al het positiefs van mijn voorgangers...straalt de rust zo vanaf....Ik zou waarschijnlijk de onderkant gelijk met daar waar de paaltjes beginnen afgesneden hebben...maar wie ben ik ...knappe en verzorgde afwerking johan..
                https://fredor2.wixsite.com/my-site

                Comment


                • #9
                  Re: Moment in tide

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                  Prachtig beeld Johan dat een pak rust uitstraalt
                  De mooie zachte kleuren en subtiele weerspiegeling maken het af, knappe opname

                  grts
                  Sieg
                  Helemaal mee eens.
                  https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                  Comment


                  • #10
                    Re: Moment in tide

                    mooie rustgevende foto ,knap werk Johan

                    Comment


                    • #11
                      Re: Moment in tide

                      Heel erg mooi
                      Peter
                      mijn website : klik

                      Comment


                      • #12
                        Re: Moment in tide

                        Alles is al gezegd. Knappe plaat.

                        (Vliegtuigspoor met reden laten staan? Ik had het weggenomen denk ik)
                        Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                        Website - 500px - Instagram

                        Comment


                        • #13
                          Re: Moment in tide

                          Iedereen bedankt voor de fijne reacties. Zeer gewaardeerd.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
                          De tijd staat even 44 seconden stil en dan krijg je deze prachtige plaat Johan. Ik twijfel nu of het uur op je camera juist staat want met
                          een eigen ondervinding is dit beeld na zonsondergang gemaakt want dan heb je bij een wolkenloos licht en de smog aan de horizon
                          dit mooie licht.

                          Gr, Daniel.
                          Bedankt voor de opmerkzaamheid, Daniel. Mijn camera stond nog op wintertijd.
                          Om een boekje open te doen. Eigenlijk is het een blend van 141 en 44 seconden.

                          Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
                          ik volg al het positiefs van mijn voorgangers...straalt de rust zo vanaf....Ik zou waarschijnlijk de onderkant gelijk met daar waar de paaltjes beginnen afgesneden hebben...maar wie ben ik ...knappe en verzorgde afwerking johan..
                          Bedankt voor het meedenken. Prima hoor .
                          Om het zo te doen, heb ik de volgende reden : Als je de palen op de hoeken zet, "val" je als het ware gelijk de foto binnen.
                          Maar ook het spel der helderheden (en balans daarvan) van onder naar boven, + mijn voorliefde voor vierkant sprak mij in deze uitsnede meer aan.
                          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                          Vriendelijke groeten, Johan

                          Comment


                          • #14
                            Re: Moment in tide

                            Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
                            Alles is al gezegd. Knappe plaat.

                            (Vliegtuigspoor met reden laten staan? Ik had het weggenomen denk ik)
                            Steef, ook bedankt voor de opmerkzaamheid. Onze berichten waren elkaar net gekruist.
                            Totaal overheen gekeken. Ik beloof je, morgen is hij weg. (moet nu gaan werken)
                            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                            Vriendelijke groeten, Johan

                            Comment


                            • #15
                              Re: Moment in tide

                              eenvoudig en mooi.

                              Comment

                              Working...
                              X