Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mooie omstandigheden zeer mooi vastgelegd. Mooie zachte lichtschakeringen in het gras. Mooi ook hoe zacht de kleur van de zon overgaat in de mist. Top.
Ik zie alleen een raar randje rond sommige paaltjes (bv het grootste).
Mooie omstandigheden zeer mooi vastgelegd. Mooie zachte lichtschakeringen in het gras. Mooi ook hoe zacht de kleur van de zon overgaat in de mist. Top.
Ik zie alleen een raar randje rond sommige paaltjes (bv het grootste).
Alhoewel ik geen pixelpeeper ben, ben ik toch eens gaan kijken daar die paaltjes...ik begrijp echt niet waar dat vandaan komt, temeer daar het slechts enkele paaltjes betreft...ik ga dan ook niet upgraden, hopelijk heeft U daar begrip voor.
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
Alhoewel ik geen pixelpeeper ben, ben ik toch eens gaan kijken daar die paaltjes...ik begrijp echt niet waar dat vandaan komt, temeer daar het slechts enkele paaltjes betreft...ik ga dan ook niet upgraden, hopelijk heeft U daar begrip voor.
Tuurlijk, jij bent de baas over je foto. Het is maar een detail dat niets af doet aan de kwaliteit van de vastgelegde scene.
Heel mooi wederom Eddy, prachtig sfeertje
Het randje rond sommige paaltjes lijkt mij het eerste licht wat erop schijnt langs de achterkant, alé zo zie ik het toch
Heb wel het gevoel dat je plaatselijk hier en daar de voorgrond hebt opgelicht, want rechts is lichter dan in het midden en dat zou donkerder moeten zijn vanwege de bomen die ervoor staan ?
Comment