Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn voorlaatste bij landschappen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn voorlaatste bij landschappen




    Sorry als mijn (vertikale) vakantiekiekjes zouden vervelen.
    Maar ik ben bijna door mijn collectie heen.





  • #2
    Re: Mijn voorlaatste bij landschappen

    Vervelen? Bij elke foto word ik steeds meer fan.

    A.
    ::: Flickr :::

    Comment


    • #3
      Re: Mijn voorlaatste bij landschappen

      Weer een hele mooie en door je eigen stijl duidelijk te zien dat hij van jou komt zonder je naam te zien, wat ik heel sterk vind.
      Ga maar snel weer op reis om een nieuwe collectie aan te leggen.
      vriendelijke groeten, Kurt
      Mijn foto's
      Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

      Comment


      • #4
        Re: Mijn voorlaatste bij landschappen

        als dat gevoel vervelen noemd, mag jij blijven vervelen

        Comment


        • #5
          Re: Mijn voorlaatste bij landschappen

          Het is eens iets anders met die wazige voorgrond, waar we meestal toch een aandachtstrekker verwachten. Kan deze zeker smaken

          Wat ik persoonlijk wel minder vind is de halo boven de rotsen door de blending... Heb dit eigenlijk nog niet vaak in jouw werken gezien...
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment


          • #6
            Re: Mijn voorlaatste bij landschappen

            Vervelen ? Zulke mooie dingen steken niet tegen hoor !!
            Prachtig alweer.
            grtjes, fabke
            Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

            Comment


            • #7
              Re: Mijn voorlaatste bij landschappen

              Manu...Mij vervelen met je opnames zal je nooit..Maar deze is er dan weer net over voor mij..De bewerking toch..
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment


              • #8
                Re: Mijn voorlaatste bij landschappen

                Ik wou de mogelijkheden van Nic eens uittesten. Doe jij ook wel hé

                Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                Wat ik persoonlijk wel minder vind is de halo boven de rotsen door de blending... Heb dit eigenlijk nog niet vaak in jouw werken gezien...
                Als dit een foutje zou zijn dat tijdens het blenden was gebeurt, dan zou ik wel heel erg in de fout zijn gegaan. Met andere woorden; de lucht was gewoon lichter daar vanwege de lage zon achter de berg. Door de kleurtjes in de lucht aan te dikken, is dit contrast wel duidelijker zichtbaar geworden. Maar met jouw kritische oog kunnen mijn foto's alleen maar beter worden. Niet inhouden dus
                (ps: aangezien ik eerst de mening van BD wilde hebben, heb ik gisteren pas mijn album klaar gemaakt. Dankzij de kritiek heb ik er toch een paar kunnen opwaarderen.)

                Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk bericht
                Ga maar snel weer op reis om een nieuwe collectie aan te leggen.
                Nog een paar weken aftellen ...

                Comment


                • #9
                  Re: Mijn voorlaatste bij landschappen

                  Helemaal mijn ding. Had ik al gezegd zeker? Mja
                  Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mijn voorlaatste bij landschappen

                    Heel mooi, een plekje waar ik wel nooit zal komen

                    Lucht iets te erg verdonkerd i.v.t de rest vind ik wel.
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mijn voorlaatste bij landschappen

                      Bedankt voor de toelichting. Ik zag het niet als een fout (ik weet hoe precies je te werk gaat), maar eerder deel van een special effect, waar men dan moet van houden
                      Bedankt voor de appreciatie van mijn kritiek. Is uiteraard steeds opbouwend bedoeld...
                      Ik weet van mezelf dat ik streng ben, maar probeer dit zeker ook voor mezelf te zijn.
                      Als je vind dat het onterecht is, of ik er over ga, laat het wel weten he ?
                      [QUOTE=kohraya;2879354]Als dit een foutje zou zijn dat tijdens het blenden was gebeurt, dan zou ik wel heel erg in de fout zijn gegaan. Met andere woorden; de lucht was gewoon lichter daar vanwege de lage zon achter de berg. Door de kleurtjes in de lucht aan te dikken, is dit contrast wel duidelijker zichtbaar geworden. Maar met jouw kritische oog kunnen mijn foto's alleen maar beter worden. Niet inhouden dus
                      (ps: aangezien ik eerst de mening van BD wilde hebben, heb ik gisteren pas mijn album klaar gemaakt. Dankzij de kritiek heb ik er toch een paar kunnen opwaarderen.)
                      www.damafoto.be
                      Facebook Damafoto

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mijn voorlaatste bij landschappen

                        Bedankt voor de toelichting. Ik zag het niet als een fout (ik weet hoe precies je te werk gaat), maar eerder deel van een special effect, waar men dan moet van houden
                        Bedankt voor de appreciatie van mijn kritiek. Is uiteraard steeds opbouwend bedoeld...
                        Ik weet van mezelf dat ik streng ben, maar probeer dit zeker ook voor mezelf te zijn.
                        Als je vindt dat het onterecht is, of ik er over ga, laat je het wel weten he ?
                        Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
                        Als dit een foutje zou zijn dat tijdens het blenden was gebeurt, dan zou ik wel heel erg in de fout zijn gegaan. Met andere woorden; de lucht was gewoon lichter daar vanwege de lage zon achter de berg. Door de kleurtjes in de lucht aan te dikken, is dit contrast wel duidelijker zichtbaar geworden. Maar met jouw kritische oog kunnen mijn foto's alleen maar beter worden. Niet inhouden dus
                        (ps: aangezien ik eerst de mening van BD wilde hebben, heb ik gisteren pas mijn album klaar gemaakt. Dankzij de kritiek heb ik er toch een paar kunnen opwaarderen.)
                        www.damafoto.be
                        Facebook Damafoto

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mijn voorlaatste bij landschappen

                          Terug een knap, ietwat anders beeld..
                          Wat ik niet goed kan volgen waarom er over die stenen in het midden ook een waas hangt. Dat terwijl die toch wel boven het water uitsteken..
                          Groeten!

                          500px / Facebook

                          Comment


                          • #14
                            Re: Mijn voorlaatste bij landschappen

                            weer een heel mooie uit de reeks
                            groetjes
                            hilde

                            Comment


                            • #15
                              Re: Mijn voorlaatste bij landschappen

                              Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk bericht
                              ... Wat ik niet goed kan volgen waarom er over die stenen in het midden ook een waas hangt. Dat terwijl die toch wel boven het water uitsteken..
                              PS filtertje

                              Comment

                              Working...
                              X