Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Met mos bedekte steen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Met mos bedekte steen

    Ik had hier jammer genoeg niet zo'n mooie wolkenlucht
    als bij mijn vorige post.
    Toch blijft hij mij trekken.



    Bij jullie ook?
    gr.ron.
    http://exhi-fotografie.nl

  • #2
    Re: Met mos bedekte steen

    Wat drukke, maar desalniettemin mooi plaatje. 'k Kan het me zo al voorstellen, na een fikse wandeling, met mijn gat op het mos, wat verpozen en genieten van de mooie natuur.
    gegroet, Ludo

    Comment


    • #3
      Re: Met mos bedekte steen

      Heel mooi plaatje , maar imho zat hier meer in qua compo. Nu leidt de steen je naar de boom, maar daar stopt het, is het gedaan met de dieptewerking.
      Ik zou proberen de steen nog meer in de linkerbenedenhoek te plaatsen, de boom ook links, en dan proberen diepte te creeren met de rivier (?) en overliggende oever. Al weet ik natuurlijk niet hoe het er daar verder uitziet
      David Leemans
      Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Met mos bedekte steen

        Ik kan je fascinatie begrijpen voor die steen.Maar daar moet je meer dingen mee uitproberen volgens mij,in deze setting doet het niet zoveel.





        Walter
        D850

        Comment


        • #5
          Re: Met mos bedekte steen

          Het plaatje is wel gelukt maar denk toch ook dat er meer uit te halen valt, maar het is geen gemakkelijk onderwerp lijkt me
          Mvg, Digidan.
          BD0844BE
          website.

          Comment


          • #6
            Re: Met mos bedekte steen

            Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
            Heel mooi plaatje , maar imho zat hier meer in qua compo. Nu leidt de steen je naar de boom, maar daar stopt het, is het gedaan met de dieptewerking.
            Ik zou proberen de steen nog meer in de linkerbenedenhoek te plaatsen, de boom ook links, en dan proberen diepte te creeren met de rivier (?) en overliggende oever. Al weet ik natuurlijk niet hoe het er daar verder uitziet
            Ik ga dat zeker eens proberen,dank voor deze aanwijzingen

            Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
            Ik kan je fascinatie begrijpen voor die steen.Maar daar moet je meer dingen mee uitproberen volgens mij,in deze setting doet het niet zoveel.
            Walter
            Ik was inderdaad gefascineerd door deze steen.
            Ik ga hier verder mee.





            Oorspronkelijk geplaatst door digidan Bekijk bericht
            Het plaatje is wel gelukt maar denk toch ook dat er meer uit te halen valt, maar het is geen gemakkelijk onderwerp lijkt me
            Het is zeker geen makkelijk onderwerp,mede door de vele onderwerpen,waar je ogen naar toe getrokken worden.

            Zaak voor mij,om er meer uit te krijgen.

            Dank jullie wel voor de opmerkingen.[ook odul natuurlijk]
            gr.ron.
            Last edited by exhi; 27 maart 2008, 17:26.
            http://exhi-fotografie.nl

            Comment


            • #7
              Re: Met mos bedekte steen

              Het zegt me eigenlijk niet zoveel... volgende keer misschien op de buik gaan liggen en met wat zoom ofzo werken... Dan krijg je een mooie wazigere achtergrond
              www.weerfotos.be Canon EOS 6D ~ 16-35mm ~ 24-105mm ~ 100-400mm ~ Canon EF28mm f2.8

              Comment

              Working...
              X