Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Standaard Met mos bedekte steen

Ik had hier jammer genoeg niet zo'n mooie wolkenlucht
    als bij mijn vorige post.
    Toch blijft hij mij trekken.

Bij jullie ook?
    gr.ron.

Standaard Re: Met mos bedekte steen

Wat drukke, maar desalniettemin mooi plaatje. 'k Kan het me zo al voorstellen, na een fikse wandeling, met mijn gat op het mos, wat verpozen en genieten van de mooie natuur.
    gegroet, Ludo

Heel mooi plaatje , maar imho zat hier meer in qua compo. Nu leidt de steen je naar de boom, maar daar stopt het, is het gedaan met de dieptewerking.
    Ik zou proberen de steen nog meer in de linkerbenedenhoek te plaatsen, de boom ook links, en dan proberen diepte te creeren met de rivier (?) en overliggende oever. Al weet ik natuurlijk niet hoe het er daar verder uitziet
    David Leemans
    Canon 550D-1Ds3 | Nikon D7100-D600 | Gallery

Ik kan je fascinatie begrijpen voor die steen.Maar daar moet je meer dingen mee uitproberen volgens mij,in deze setting doet het niet zoveel.

Walter

Het plaatje is wel gelukt maar denk toch ook dat er meer uit te halen valt, maar het is geen gemakkelijk onderwerp lijkt me
    Mvg, Digidan.
    BD0844BE
    website.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
    Heel mooi plaatje , maar imho zat hier meer in qua compo. Nu leidt de steen je naar de boom, maar daar stopt het, is het gedaan met de dieptewerking.
    Ik zou proberen de steen nog meer in de linkerbenedenhoek te plaatsen, de boom ook links, en dan proberen diepte te creeren met de rivier (?) en overliggende oever. Al weet ik natuurlijk niet hoe het er daar verder uitziet
    Ik ga dat zeker eens proberen,dank voor deze aanwijzingen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
    Ik kan je fascinatie begrijpen voor die steen.Maar daar moet je meer dingen mee uitproberen volgens mij,in deze setting doet het niet zoveel.
    Walter
    Ik was inderdaad gefascineerd door deze steen.
    Ik ga hier verder mee.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door digidan Bekijk bericht
    Het plaatje is wel gelukt maar denk toch ook dat er meer uit te halen valt, maar het is geen gemakkelijk onderwerp lijkt me
    Het is zeker geen makkelijk onderwerp,mede door de vele onderwerpen,waar je ogen naar toe getrokken worden.

Zaak voor mij,om er meer uit te krijgen.

Dank jullie wel voor de opmerkingen.[ook odul natuurlijk]
    gr.ron.
    Laatst gewijzigd door exhi; 27 maart 2008 om 17:26

7. Standaard Re: Met mos bedekte steen

Het zegt me eigenlijk niet zoveel... volgende keer misschien op de buik gaan liggen en met wat zoom ofzo werken... Dan krijg je een mooie wazigere achtergrond
    www.weerfotos.be Canon EOS 6D ~ 16-35mm ~ 24-105mm ~ 100-400mm ~ Canon EF28mm f2.8

Regels voor berichten