Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Knap gekozen compo Pascal, mooi zicht op deze manier
De details vind ik wat wolliger en tevens wat ruis in de boomstam
Maar dat terzijde vind ik het een prachtplaat en lijkt al erg zomers
Maar dat terzijde vind ik het een prachtplaat en lijkt al erg zomer
Maar dat terzijde vind ik het een prachtplaat en lijkt al erg zomers
grts
Sieg
ja met zo een kleine sensor vind ik dit toch een hele prestatie hoor zeker als je de details bekijkt bvb die boomschors ,echt puur zuiver ,zelf zou ik het contrast wat zachter maken ,maar ik weet dat jij graag van veel contrast houd dus daarbij gelaten een hele knappe foto
ja met zo een kleine sensor vind ik dit toch een hele prestatie hoor zeker als je de details bekijkt bvb die boomschors ,echt puur zuiver ,zelf zou ik het contrast wat zachter maken ,maar ik weet dat jij graag van veel contrast houd dus daarbij gelaten een hele knappe foto
Patrick bedankt voor de reactie .
Ik wil even de situatie schetsen van de opname. Ik zat op ongeveer een 2 meter van die eerste boom. Vermits ik in de pro settings niet zelf mijn diafragma kan instellen stond ik verbaasd dat op F 2.2 er nog zoveel op de achtergrond scherp is. De Wide Angle lens van de Huawei staat er nogtans niet om bekend voor zijn kwaliteit. Da's alleen met de standaard lens. Die is meestal gebruik. Bij deze foto heb ik alleen er niet op gelet dat ik hem perongelijk twee maal verscherpt heb maar als ik tijd en zin heb plaats ik een update.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
[B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be
Comment