Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Maison des douaniers (Meneham - Finistère)
Collapse
X
-
[Showcase] Maison des douaniers (Meneham - Finistère)
Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...Labels: Geen
-
-
Re: Maison des douaniers (Meneham - Finistère)
Mooi Fabrice, bekend plekje heb je goed vastgelegd
De schuinere aanblik van de koele versie (onderste) vind ik mooier, doch de voorgrond van de warme versie (bovenste) mis ik daar dan wel
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
hoewel de tweede dramatischer overkomt, gaat mijn voorkeur toch naar de eerste. Een belangrijk element in de keuze is het eigenaardige felle licht op de voorste rotsen zowel links als rechts van het huisje, maar inderdaad ook de beperkte voorgrond. Maar dat zijn persoonlijke smaakvoorkeuren.
ik heb aangename herinneringen aan die streek.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Ik vind de tweede versie dan weer mooier, door de hoek en de plaats van het huisje in het beeld.
Comment
-
Mooi en voor mij de eerste.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Ik vind de tweede heel geslaagd!!! Er kan volgens mij nog meer uit gehaald worden met nog wat tweaken. Voorgrond heel klein beetje lichter en beetje warmer afwerken kan volgens mij wonderen doen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht...
De schuinere aanblik van de koele versie (onderste) vind ik mooier, doch de voorgrond van de warme versie (bovenste) mis ik daar dan wel...
Oorspronkelijk geplaatst door Black Fly Bekijk bericht... Er kan volgens mij nog meer uit gehaald worden met nog wat tweaken. Voorgrond heel klein beetje lichter en beetje warmer afwerken kan volgens mij wonderen doen.
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk berichtEen combinatie van beide zou nog het best zijn
Voor de naam alleen al zou ik er eens heen willen, alleen ben je op dezelfde tijd in het zuiden...
Het is inderdaad voor ons 900 km rijden en met dezelfde afstand ben je in het Zuiden van Frankrijk, maar de natuur en de landschappen in de Finistère zijn onbetaalbaar. En dan spreek ik nog niet over de rust... amper 3 miljoen mensen op een oppervlakte vergelijkbaar met België. Maar het kan er wel eens stormen, maar dat heeft voor ons ook zijn charmes... het bewijs zijn bovenstaande foto's
Binnen een paar jaar wonen we er definitiefGroeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Comment
-
Fabrice, je update is niet meteen wat ik in gedachten had: deze vind ik eigenlijk niet goed. Ik heb je een PM gestuurd met een voorbeeld van wat ik bedoelde en wat uitleg. Bij het binnenhalen heb ik de kwaliteit van de foto in volle resolutie kunnen bewonderen. Ik denk dat deze zeker verdient om nog een beetje geoptimaliseerd te worden want het is echt wel de moeite waard! Ik zou echter terug starten van het origineel en de update laten voor wat ze is.
Comment
-
-
-
Proficiat met je HoF-plaat(s)!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
Comment