Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Love vintage

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Love vintage

    Ik hou wel van deze toning :




    greetz
    Cheeta
    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
    flickr

  • #2
    Re: Love vintage

    De toning vind ik hier wel passend....je standpunt...;weet ik zo niet.
    Had graag nog wat meer schaduw willen zien....en nu zou je denken dat die tractor maar 1 grote wiel heeft....had die andere wiel er toch ook bijgezien....al was het maar een stipje
    Gr Pascale
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

    Comment


    • #3
      Re: Love vintage

      Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
      De toning vind ik hier wel passend....je standpunt...;weet ik zo niet.
      Had graag nog wat meer schaduw willen zien....en nu zou je denken dat die tractor maar 1 grote wiel heeft....had die andere wiel er toch ook bijgezien....al was het maar een stipje
      Zelfde mening. Toning vind ik prachtig.
      Een stapje naar achter en rechts had de tractor er misschien beter opgekregen. (Of misschien een stuje van de tractor wegsnijden...)
      Niettemin
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

      Comment


      • #4
        Re: Love vintage

        Knappe plaat...
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #5
          Re: Love vintage

          Kan zijn dat voorgaande tips een verbetering zijn, maar ik vind het nu al een genietbaar plaatje.

          Comment


          • #6
            Re: Love vintage

            toning is iig
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

            Comment

            Working...
            X