Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: Lofoten 18

Standaard Lofoten 18

De tweede batch van onze reis naar de Lofoten komt eraan - graag commentaar.
    Laatst gewijzigd door Syndromeda; 9 september 2011 om 10:15
    Sony alpha A580 (2X)/ Sony 70-400 G2 / Sigma 8-16 / Sigma 17-70 / Sigma Macro 50
    http://syndromeda.be/Foto/Foto_albums.html

Standaard Re: Lofoten 18

Ik vind dit alvast een mooi landschap

Mooie diepte en de belichting onder controle. Heb wel indruk dat ie wat scheef staat.
    geef gerust zelf ook commentaar bij andere foto's
    Groeten!

500px / Facebook

Da's een verdraaid mooi plek dat je daar vastgelegd hebt.
    Kan me niet van de indruk ontdoen dat je meer uit deze foto zou kunnen halen qua belichting. Ik mis een beetje de echte dieptewerking

Ik denk dat het scheefstaan een beetje gezichtsbedrog is door dat de bergen verder en verder in zee liggen - geeft inderdaad wel die indruk.
    Ik geef af en toe wel commentaar hoor, maar soms zijn jullie foto's zo mooi dat ik niets kan bijdragen tot hetgeen al gezegd is en met negatieve commentaar heb ik het wat moeilijk om die te geven (hoort ook bij de leerschool - apart vak ;-)).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk bericht
    Mooie diepte en de belichting onder controle. Heb wel indruk dat ie wat scheef staat.
    geef gerust zelf ook commentaar bij andere foto's
    Sony alpha A580 (2X)/ Sony 70-400 G2 / Sigma 8-16 / Sigma 17-70 / Sigma Macro 50

mss es proberen om luchtgedeelte te verdonkeren
    en voorgrond wa op te lichten en warmer effect geven
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Wat de belichting + techniek betreft zijn er zeker wat punten die verbeterd kan worden. Jouw kompositie vind ik wel goed geslaagd. De boom en rotspartij onder en de wolk boven vormen een mooie kader voor de achtergrond.
    vriendelijke groeten, Helen
    Updated WWW.HELENICA.NL
    ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Mooi vind ik het zeker, en het zal wel aan mij liggen, maar ik mis iets "sprankel" om het
    een echt top plaatje te vinden.

Echt wel een steengoede plaat vind ik..Prachtige compo en voor mij mag die zo grauw blijven hoor..
    Licht en sfeer genoeg en volgens mij natuurgetrouw weergegeven...
    Klasse.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Ik denk dat we bij het zien van zo'n foto automatisch wat meer sprankels verwachten en bij andere weersomstandigheden zou het waarschijnlijk ook zo zijn maar de foto zoals hij nu is bij dit licht vind ik heel goed.
    Je kan natuurlijk met photoshop of een ander bewerkingsprogramma een paar accenten leggen zodat er wat meer leven in de foto komt maar de vraag is dan of je dan nog voor een natuurgetrouwe weergave gaat of niet...
    Qua natuurgetrouwe weergave kan er hier weinig verbeterd worden denk ik.
    vriendelijke groeten, Kurt
    Mijn foto's
    Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
    mss es proberen om luchtgedeelte te verdonkeren
    en voorgrond wa op te lichten en warmer effect geven
    Zou ik ook graag het effect eens van zien. Ik kan niet zeggen wat er precies scheelt, maar de kleuren spreken me niet erg aan. Wat met levels spelen?

Alvast bedankt aan allen voor het commentaar, de updates verzorg ik wanneer ik door deze batch door ben.

Labels voor deze discussie

Regels voor berichten