Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Loch Assynt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Loch Assynt

    Deze is genomen terwijl het pijpenstelen regende ! Ik werd echt overrompeld door zowel landschap als bui.
    Donkere dreiging, kletterende regen en een roepende koekoek. (hij staat er ook op)

    Loch Assynt.


    Graag op zwart bekijken, aub.

    Verder wil ik jullie allemaal bedanken voor de open,goede sfeer en tips, etc. in het afgelopen jaar. En iedereen een gezellige oud-en nieuw viering te wensen.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Loch Assynt

    Fijne gelaagde opname van het loch, achtergrondheuvels, wolken, lucht, en dan die boompjes er voor. Je blijft er op rond kijken.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

    Comment


    • #3
      Re: Loch Assynt

      Bijzondere plek, met die bomen staand in het water, mooi in beeld gezet ook. Ik vind de foto vrij donker.
      WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

      Comment


      • #4
        Re: Loch Assynt

        Heel mooi

        Comment


        • #5
          Re: Loch Assynt

          Speciale sfeer, mooi weergegeven.
          https://www.behance.net/Lynx1966

          Comment


          • #6
            Re: Loch Assynt

            Heel mooi Johan, daar ga ik ook naartoe binnen enkele maanden…
            Voor u ook een fijn eindejaar en een spetterend begin !
            Mvg.

            Comment


            • #7
              Re: Loch Assynt

              mooie het slechte weer weergegeven (daarom geen slecht fotoweer ,dit is weeral het bewijs )
              ook voor jou het beste in 2016

              Comment


              • #8
                Re: Loch Assynt

                Mooi, speciale sfeer. Ook voor u en de uwen een prettig einde en een goed begin en veel fotoplezier in 2016!
                https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                Comment


                • #9
                  Re: Loch Assynt

                  Prachtig die bomen zo in het water...Ook het contrast tussen de bomen en de rest is echt mooi...
                  Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                  MIJN WEBSITE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Loch Assynt

                    Hartelijk dank voor de belangstelling en jullie mooi reacties.
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment


                    • #11
                      Re: Loch Assynt

                      Heel speciale sfeer in de foto
                      Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Loch Assynt

                        Ook voor jou het allerbeste voor 2016, Johan.
                        Een knap Schots beeld trouwens. Ik ben er een aantal jaar terug ook langs gereden.
                        Prachtige omgeving die echt tot zijn recht komt bij typisch Schots weer, zoals je hier laat zien.
                        vriendelijke groeten, Kurt
                        Mijn foto's
                        Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

                        Comment


                        • #13
                          Re: Loch Assynt

                          Ook voor jou de beste wensen Johan en vooral een goede gezondheid

                          Hele knappe opname van deze mystieke plaats Johan, heel fotogeniek

                          grts
                          Sieg
                          Voor meer foto's ; www.sieg.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Loch Assynt

                            Ook voor jou het allerbeste voor 2016!
                            Mooie plaat...de eilandjes, de bomen in het water, de lucht samen met de regen ...en jij een beetje nat....je moet er toch iets voor over hebben hé
                            Ben nu al de hele tijd naar die koekoek aan het zoeken. Derde boom(in het water) re aan de top?
                            Eerlijkheid duurt het langst!!
                            Mijn website: http://www.degrafon.be/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Loch Assynt

                              Bedankt voor de nagekomen reactie. En iedereen een gezond en gelukkig 2016 gewenst !

                              Oorspronkelijk geplaatst door Rapid Bekijk bericht
                              Bijzondere plek, met die bomen staand in het water, mooi in beeld gezet ook. Ik vind de foto vrij donker.
                              Sorry Mark, was je reactie vergeten.
                              Helemaal gelijk, net als een ander gerespecteerd forumlid, die de mening had dat de foto wat opgelicht, maar ook wat warmer kon.
                              Ik heb hier een overwogen keuze gemaakt, om de plaat killer en mysterieuzer te maken.


                              Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                              Ook voor jou het allerbeste voor 2016!
                              Mooie plaat...de eilandjes, de bomen in het water, de lucht samen met de regen ...en jij een beetje nat....je moet er toch iets voor over hebben hé
                              Ben nu al de hele tijd naar die koekoek aan het zoeken. Derde boom(in het water) re aan de top?

                              Inderdaad de juiste plaats van de koekoek gezien.
                              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                              Vriendelijke groeten, Johan

                              Comment

                              Working...
                              X