Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laundry Day

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Laundry Day


  • #2
    Re: Laundry Day

    Hoe schrijf ik het nu netjes op.... wel het onderwerp zit zeer ongelukkig vastgeplakt in de drie denkbeeldige vlakken (land/water/lucht). Nu lijkt het dus net dat de waslijnpalen tegen de bergketen aangeleund staan.

    Ik had hier toch voor een ander perspectief gekozen. In ieder geval zodanig dat de waslijn niet de horizon volgt (linker kant) en aan de rechter kant de bergketen. En de palen, ja die zouden toch ruim boven de bergketen uitgestoken moeten zijn, dan laat je volgens mij de bergketen de bergketen.

    Comment


    • #3
      Re: Laundry Day

      'k Vind hem wel wat hebben, een ogenschijnlijk banaal onderwerp dat toch karakter geeft.
      Compo met kleren en schaduwen is interessant en het bootje vult dit mooi aan. Lucht en bergen zijn net vaag genoeg om je onderwerp niet te storen.
      Spijtig van die radiale banding.

      Comment


      • #4
        Re: Laundry Day

        Vind het ook wel een mooi beeld enkel de schaduw aan de linkerkant verstoort het beeld wat.
        I put the sexy in dyslexia

        Comment


        • #5
          Re: Laundry Day

          Jammer van die zware schaduw links ...
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Laundry Day

            Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk bericht
            Vind het ook wel een mooi beeld enkel de schaduw aan de linkerkant verstoort het beeld wat.
            ik zou hier een ander standpunt ingenomen hebben. Wat meer naar links zodat je meer schaduw van het textiel krijgt en het bootje mooi in de hoek links onder.

            Comment

            Working...
            X