Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Langs een mistige weg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Langs een mistige weg

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Langs een mistige weg

    Het is een beeld dat schittert door zijn eenvoud en door de "grijze waas" heen meen ik wat mooi licht te zien naar de top toe.

    Imo doet de bewerking afbreuk aan het potentiëel hier want dit zou een mooie ZW in al zijn eenvoud kunnen zijn.

    Ik begrijp evenwel dat je graag experimenteert en dat is een goeie zaak want als je 't niet probeert zal je 't ook nooit weten.

    Comment


    • #3
      Re: Langs een mistige weg

      Ja Raymond, dat is nu pas minimalistisch de naam waardig....
      Mooi beeld...er zie in het midden onderaan een verticale streep...stond daar een boom of paaltje
      is waarschijnlijk door de bewerking dat het er toch nog enigszins is blijven staan ?

      Groetjes
      Freddy
      https://fredor2.wixsite.com/my-site

      Comment


      • #4
        Re: Langs een mistige weg

        Mooie minimalistische foto, Raymond. Een prachtige artistiek bewerking weer.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Langs een mistige weg

          Weer een pareltje.
          Met idd een knappe bewerking. Zal nog veel beter zijn indien groot afgedrukt en opgehangen.
          Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
          Website - 500px - Instagram

          Comment


          • #6
            Re: Langs een mistige weg

            Eerst zelf een beetje rustig kijken en de mist laten optrekken en dan zie je pas hoe mooi dit eigenlijk is. Ik werd wel een beetje afgeleid door het kader, het wit lijntje was genoeg geweest voor mij.

            Gr, Daniel.

            Comment


            • #7
              Re: Langs een mistige weg

              Artistieke bewerking Raymond

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Langs een mistige weg

                Dit is knap werk Raymond [emoji106]

                Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Re: Langs een mistige weg

                  Oorspronkelijk geplaatst door tcf Bekijk bericht
                  Het is een beeld dat schittert door zijn eenvoud en door de "grijze waas" heen meen ik wat mooi licht te zien naar de top toe.

                  Imo doet de bewerking afbreuk aan het potentiëel hier want dit zou een mooie ZW in al zijn eenvoud kunnen zijn.

                  Ik begrijp evenwel dat je graag experimenteert en dat is een goeie zaak want als je 't niet probeert zal je 't ook nooit weten.
                  Elke foto heeft naar mijn ervaring 'potentieel', tenslotte is het de beleving of de visie van de maker die getoond wordt. Er hing hier een serieuze nevel die zachtjes over het landschap gleed en waarmee wij geconfronteerd werden tijdens het rijden, soms wat donker en dan weer met wat lichtschijnsel. We zijn hier even gestopt omdat de weg hier zogezegd plots wegviel wat me een artistieke bui bezorgde, al de rest zijn meningen van toeschouwers !
                  @Freddy : Het is een paaltje als wegafbakening, de andere zie een beetje meer opgelicht, volgens de sfeer (niet door mij).
                  Iedereen toch weer een hartelijke dank voor de reacties.
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Langs een mistige weg

                    Prachtige uitvoering!
                    vriendelijke groeten, Sien

                    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Langs een mistige weg

                      Mooi en simpel beeld, de eenvoud zelve maar toch door Raymond vast gelegd ; deze mag zeker achter glas voor mijn part .
                      Grts
                      Maurits

                      Comment


                      • #12
                        Re: Langs een mistige weg

                        Mooi verloop van grijstinten
                        Peter
                        mijn website : klik

                        Comment


                        • #13
                          Re: Langs een mistige weg

                          Heerlijk beeld Raymond !
                          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                          Comment


                          • #14
                            Re: Langs een mistige weg

                            Vind dat je de laatste tijd weer erg knappe experimentele kunstwerkjes laat zien Raymond..Heel fraai minimalistisch en zacht beeld dit..
                            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                            MIJN WEBSITE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Langs een mistige weg

                              Ben al een paar keren komen kijken en ik vind hem steeds mooier Raymond. Vooral op de zwarte achtergrond wanneer je op de foto klikt.
                              Heel knap gedaan hoe je van een doodgewone locatie naast een weg zulke mooie foto gemaakt hebt.
                              grts,
                              Raf.

                              Comment

                              Working...
                              X