Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laatste licht aan het meer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Laatste licht aan het meer.

    .





    Bedankt voor het kijken (reacties zijn natuurlijk ook welkom )

    mvg
    Spikkesenior.
    nikon coolpix s9100

  • #2
    Re: Laatste licht aan het meer.

    Spijtig van dat blauw zeil, maar ja, het ligt daar dan ee.
    Mooie realistische kleuren.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Laatste licht aan het meer.

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Spijtig van dat blauw zeil, maar ja, het ligt daar dan ee.
      Mooie realistische kleuren.
      je zou in PS het zeil een ander kleur kunnen geven die beter bij het totaal beeld aansluit

      Comment


      • #4
        Re: Laatste licht aan het meer.

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Spijtig van dat blauw zeil, maar ja, het ligt daar dan ee.
        Mooie realistische kleuren.
        Dat blauwe zeil heb ik er bewust ingelaten omdat ik het verschil in kleur net een meerwaarde vind...just my 2 cts. he...gelukkig dat smaken verschillen
        nikon coolpix s9100

        Comment


        • #5
          Re: Laatste licht aan het meer.

          Mooi.
          Het blauwe vind ik nu net iets toevoegen aan deze plaat.

          Comment


          • #6
            Re: Laatste licht aan het meer.

            Ik vind het blauw ook zeer geslaagd. Niet veranderen.

            Comment


            • #7
              Re: Laatste licht aan het meer.

              Het is avond, fris wellicht. De schoonheid is als een blos op de wangen van
              een jong meisje en de dag gaat langzaam dood. Maar we treuren niet want
              morgen zegt ze, morgen wordt het beter. En mooier wordt het nooit.

              Comment


              • #8
                Re: Laatste licht aan het meer.

                Dat blauw tegen de rode zonsondergang maakt de foto, proficiat .

                Comment


                • #9
                  Re: Laatste licht aan het meer.

                  Heel mooi Eddy
                  Vind de kleuren oranje en blauw altijd goed bij elkaar passen, zo ook hier
                  Het zijn nu eenmaal complemnetaire kleuren en die passen gewoon bij elkaar

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Laatste licht aan het meer.

                    Mooi dat laatste licht gevangen. Dat blauwe zeil stoort me niet en geeft voor mij een meerwaarde aan de foto
                    http://www.photo-patricske.be
                    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                    Comment


                    • #11
                      Re: Laatste licht aan het meer.

                      Prachtopname hoor, wat een sfeer !!! Ik kom er ook regelmatig, maar op de verkeerde tijdstippen blijkbaar...

                      Comment


                      • #12
                        Re: Laatste licht aan het meer.

                        Mooi beeld, laten zoals het is.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Laatste licht aan het meer.

                          Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                          Dat blauwe zeil heb ik er bewust ingelaten omdat ik het verschil in kleur net een meerwaarde vind...just my 2 cts. he...gelukkig dat smaken verschillen
                          Smaken verschillen inderdaad, persoonlijk dat blauwe zeil teveel aandacht trekken, terwijl de horizont DE aandachtstrekker is.
                          Sorry Eddy, veel respect voor uw fotografie en dat weet je wel maar ik geef altijd mijn eerlijke mening.
                          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Laatste licht aan het meer.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                            Smaken verschillen inderdaad, persoonlijk dat blauwe zeil teveel aandacht trekken, terwijl de horizont DE aandachtstrekker is.
                            Sorry Eddy, veel respect voor uw fotografie en dat weet je wel maar ik geef altijd mijn eerlijke mening.
                            Ik geloof onmiddellijk dat dit uw eerlijke mening is. Wel dan heeft u ook de
                            plicht om die 'zo' neer te schrijven, want dan is uw oordeel waardevol. Vaak
                            wordt er te veel geschreven wat mensen willen lezen.
                            Mij stoorde dat blauwe zeil niet, vooral omdat het er zonder een te perfecte
                            foto zou zijn, en daar zijn er beangstigend veel van.
                            Dus waardering voor uw punt van kritiek, én voor de visie van de fotograaf.
                            Respect.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Laatste licht aan het meer.

                              bedankt voor uw reacties...
                              nikon coolpix s9100

                              Comment

                              Working...
                              X