Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Dank voor je reactie Bouk. Als ik op de Tablet kijk zie ik inderdaad een overwegend (en te) rode foto terwijl er op mijn PC een foto met vele tinten blauw/paars zichtbaar is.
Schitterende opname Jan, kleuren prima hoor
Zulke knalrode zonsondergangen hebben wel meer de laatste tijd, doch is het altijd een wikken en wegen of je de kleuren zou temperen in de nabewerking
En eigenlijk zouden we het moeten laten zien zoals het was
prachtig zicht ! De lucht doet me denken aan Chinese schilderkunst.
het enige punt lijkt me de helderheid van de zon. Op het eerste zicht lijkt ze wat grijs; het is pas wanneer ik het beeld langer bekeek dat ik ze als wit zag.
subliem; zeker niet veranderen van werkkamer !
Schitterende opname Jan, kleuren prima hoor
Zulke knalrode zonsondergangen hebben wel meer de laatste tijd, doch is het altijd een wikken en wegen of je de kleuren zou temperen in de nabewerking
En eigenlijk zouden we het moeten laten zien zoals het was
... of zoals je het mooi vindt. Ik heb geen problemen met het overheersende rood, dat zorgt voor de sfeer die in de foto hangt.
Comment