Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Klaprozen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Klaprozen.

    Altijd handig om een compactcamera in de fietstas te hebben.


    Bedankt voor het kijken.
    http://www.paulvanrooy.be

  • #2
    Re: Klaprozen.

    de klaprozen zijn mooi, maar het is het onopvallend graan dat we zullen nodig hebben (een foto dient niet enkel om naar te kijken, ook om bij na te denken)

    mooi en interessant.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: Klaprozen.

      ik vind het heel mooi gedaan , de klaprozen vragen alle aandacht en het graan is mooi zacht afgewerkt ,ook door de smalle luchtstrook verkreeg je veel diepte

      Comment


      • #4
        Re: Klaprozen.

        Ik vind het veld machtig schoon echt waar, maar het had een super foto kunnen zijn zonder de lucht erbij, jammer.
        Maar de kleuren zijn schitterend, een kleinere DOF misschien en de lucht weg zouden het helemaal afgewerkt hebben.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Klaprozen.

          Heel erg mooi Paul, voor mij is de lucht dan weer een meerwaarde, hierdoor creëer je diepte
          Zonder lucht was ook mooi geweest maar dan krijg je een totaal ander beeld uiteraard

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Klaprozen.

            Zeer knap beeld Paul
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Klaprozen.

              Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              Ik vind het veld machtig schoon echt waar, maar het had een super foto kunnen zijn zonder de lucht erbij, jammer.
              Maar de kleuren zijn schitterend, een kleinere DOF misschien en de lucht weg zouden het helemaal afgewerkt hebben.
              Persoonlijk vind ik dit beeld, met het stukje van de lucht er bij, voor mij het meest geslaagd, Luc.
              Last edited by Vropa; 25 juni 2022, 19:45.
              http://www.paulvanrooy.be

              Comment


              • #8
                Re: Klaprozen.

                Mooi beeld en de blauwige lucht maakt een mooie kleurencombinatie met het geel. Hier voor mij wel een meerwaarde.
                www.erikthomas.be

                Comment


                • #9
                  Re: Klaprozen.

                  zonder lucht heeft het ook een mooie sfeer, maar de fotograaf plaatst zijn inzicht in de foto
                  Groeten
                  Georges

                  Comment

                  Working...
                  X