Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kerkelijke boomgaard

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Kerkelijke boomgaard

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Kerkelijke boomgaard

    Het totaal beeld werpt niet echt zijn / haar gezegende vruchten af. En waar dat aan ligt, de voorgrond, de egale lucht ?

    Beeld is interessanter als je de "grondstrook" uit beeld haalt, daar gaat nu iets te veel aandacht naar uit. Het slingert mijn blik ook van links naar rechts en weer terug door het beeld.

    Comment


    • #3
      Re: Kerkelijke boomgaard

      Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
      Het totaal beeld werpt niet echt zijn / haar gezegende vruchten af. En waar dat aan ligt, de voorgrond, de egale lucht ?

      Beeld is interessanter als je de "grondstrook" uit beeld haalt, daar gaat nu iets te veel aandacht naar uit. Het slingert mijn blik ook van links naar rechts en weer terug door het beeld.
      Kan je opmerking heel goed volgen. Inhoudelijk vond ik het best boeiend maar met de uitwerking had ik het moeilijk.
      Thanks voor je reactie.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Kerkelijke boomgaard

        Ondanks een wat rechtoe rechtaan compositie, zonder echte dieptelijnen, vind ik deze foto wel aardig kijken.
        Het beeld geeft mij het gevoel zelf tussen boomgaard te lopen en zelf gehinderd te worden verder te kijken dan wenselijk.
        Groeten!

        500px / Facebook

        Comment


        • #5
          Re: Kerkelijke boomgaard

          Redelijk druk beeld.
          Had persoonlijk een stapje naar rechts gezet, zodat de kerk een beetje los kwam van de twijgjes.
          Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
          Website - 500px - Instagram

          Comment


          • #6
            Re: Kerkelijke boomgaard

            Heb het gevoel Raymond dat de opname te geel / te warm is afgewerkt

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Kerkelijke boomgaard

              Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
              Heb het gevoel Raymond dat de opname te geel / te warm is afgewerkt

              grts
              Sieg
              Kan je gevoel delen Sieg, heb een ietsje warme toets aangegeven omdat ik het totaal nogal 'koel' vond.
              Allemaal bedankt voor de opmerkingen.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment

              Working...
              X