Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kasteel Het Minnewater Brugge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Kasteel Het Minnewater Brugge

    dank om te kijken

  • #2
    Re: Kasteel Het Minnewater Brugge

    mooi standpunt.
    nikon coolpix s9100

    Comment


    • #3
      Re: Kasteel Het Minnewater Brugge

      De reling zorgt voor een mooie inleiding. Het licht dat door de bomen schijnt is een prachtig detail.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Kasteel Het Minnewater Brugge

        Zeer mooi, ik heb een zwak voor spiegelingen en ook deze doet het voor mij, het licht en de kleuren maken het af....mooi hoor

        Comment


        • #5
          Re: Kasteel Het Minnewater Brugge

          Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
          De reling zorgt voor een mooie inleiding. Het licht dat door de bomen schijnt is een prachtig detail.
          Heel mooie spiegeling, en zonder bovenstaande commentaar te lezen was het licht in de bomen rechts mij ook meteen opgevallen. Heel mooi.
          https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

          Comment


          • #6
            Re: Kasteel Het Minnewater Brugge

            Zeer mooie beeld. Kleuren en weerspiegeling zijn prachtig. Enige dat mij wel beetje stoort maar men voorgangers niet is toch de railing.

            Comment


            • #7
              Re: Kasteel Het Minnewater Brugge

              Heel mooi beeld en de railing en het brugje vanachter geven een prachtige dieptewerking...mooi herfstkleuren ook...

              Groetjes
              Freddy
              https://fredor2.wixsite.com/my-site

              Comment


              • #8
                Re: Kasteel Het Minnewater Brugge

                Prachtig en rustgevend herfstbeeld
                mijn website : klik

                Comment


                • #9
                  Re: Kasteel Het Minnewater Brugge

                  dank voor de reacties
                  even wil ik toch graag een toelichting geven hoe deze foto tot stand is gekomen ,nadien is toch nog heel wat PS werk aan tepas gekomen ,er stond namelijk redelijk wat wind en het water was heel woelig en onrustig daarom besloot ik om een lange sluitertijd toe te passen 60sec om het water en lucht zacht te hebben en ook een mooie spiegeling en daarnaast een foto met een kortere sluitertijd om de bladeren te onderscheiden ,beide zijn genomen met dezelfde lichtsterkte en daarna samengesteld in PS ;
                  het belangrijkste is om alles zo natuurlijk mogelijk te houden

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kasteel Het Minnewater Brugge

                    Mooi rustig beeld, reling geeft het iets extra.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kasteel Het Minnewater Brugge

                      dank voor het reageren

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kasteel Het Minnewater Brugge

                        Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                        dank voor de reacties
                        even wil ik toch graag een toelichting geven hoe deze foto tot stand is gekomen ,nadien is toch nog heel wat PS werk aan tepas gekomen ,er stond namelijk redelijk wat wind en het water was heel woelig en onrustig daarom besloot ik om een lange sluitertijd toe te passen 60sec om het water en lucht zacht te hebben en ook een mooie spiegeling en daarnaast een foto met een kortere sluitertijd om de bladeren te onderscheiden ,beide zijn genomen met dezelfde lichtsterkte en daarna samengesteld in PS ;
                        het belangrijkste is om alles zo natuurlijk mogelijk te houden
                        Nu begrijp ik hem, thx; Ik was wat aan het zoeken naar bewogen bladeren en begreep het niet helemaal hoe het water en de wolken veranderd waren onder invloed van de lange sluitertijd en de bladeren niet! Heel mooie foto!
                        Geyst

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kasteel Het Minnewater Brugge

                          Heel mooie sfeerfoto ! Goed dat je de PS bewerking en de opnamestrategie hebt toegelicht. Een voorbeeld van goed fotografie/phtotshop-werk !

                          Comment

                          Working...
                          X