Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Just You & Me

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Just You & Me

    Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/

  • #2
    Re: Just You & Me

    Mits aanpassing van de WB een mooie!
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: Just You & Me

      Aanpassing naar, warm, koud?
      Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/

      Comment


      • #4
        Re: Just You & Me

        Oorspronkelijk geplaatst door Ricky93 Bekijk bericht
        Aanpassing naar, warm, koud?
        Gewoon uw witbalans, hier heb je blauwe sneeuw

        Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Just You & Me

          Mooi Rick ,het moet daar serieus gevroren hebben in Nederland als ik je plaatjes zo voorbij zie komen
          Witbalans is naar mijn gevoel niks verkeerd mee

          grts
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Just You & Me

            Absoluut een mooie foto. Structuur van de sneeuw mooi behouden. Mooie kleuren ook.
            Wel een klein beetje spagaat gevoel, omdat je onderwerp(en) eigenlijk een beetje het zicht naar verderop belemmeren.
            WB ga ik geen oordeel over vellen, want de sneeuw kan soms aardig de kleur van biv. een blauwe lucht overnemen. (en ik was er niet bij)
            Een beetje off-topic : Ook het blauwe uurtje kan een rol spelen. Maar dan is het altijd een afweging, ga ik het weergeven zoals de camera het ziet, of zoals ons brein het waarneemt ? Want dat is een wereld van verschil.
            Ik zet mijn wb (op de camera) altijd in de buurt zoals ik het zie.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Just You & Me

              Hmm... je vorige foto's spraken me meer aan. Misschien al een beetje verwend ;-)

              Zou de saturatie in de lucht wat optrekken.
              Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
              Website - 500px - Instagram

              Comment


              • #8
                Re: Just You & Me

                Witbalans heb ik bewust zo gelaten, de algehele scene is wat blauwig. En dit is zeker ook niet mijn beste plaat. Komt ook niet in mijn main portfolio terecht. Ik zie het eerder als een leuk registratieplaatje om te delen.
                Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/

                Comment


                • #9
                  Re: Just You & Me

                  Ik vind het een mooie. Misschien idd een beetje warmer.
                  Maar zoals de camera het ziet, of zoals ons brein het waarneemt, ik werk dikwijls ook af zoals ik het interpreteer of op een manier zoals ik het wil overbrengen. En dat kan heel anders zijn.

                  Comment

                  Working...
                  X