Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IS. Warm water

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] IS. Warm water

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: IS. Warm water

    Niet echt mijn ding, het doet me zelfs pijn aan de ogen als ik er te lang naar kijk.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: IS. Warm water

      mooie 3 lagen in de foto (groen/donker/lucht)
      met die titel zou ik het water wel iets meer centraal hebben geplaatst, want nu valt die wat aan de zijkant... dan zouden er waarschijnlijk ook iets meer leidende lijnen doorheen de foto zijn geweest denk ik...
      groen is voor mij iets te fel, daar zou ik persoonlijk een tikkeltje minder satureren...
      de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
      Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

      Comment


      • #4
        Re: IS. Warm water

        Dergelijke foto's dagen me altijd uit om de locatie voor mijn ogen te halen. Is dat Landmannalaugar ?

        Comment


        • #5
          Re: IS. Warm water

          Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
          Dergelijke foto's dagen me altijd uit om de locatie voor mijn ogen te halen. Is dat Landmannalaugar ?
          Dat ik het niet meer weet Opa, maar er was veel volk (bezoek) in de omgeving. Zal het eens opzoeken.
          Dank voor de reacties.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: IS. Warm water

            Ik ben nog nooit in IJsland geweest maar ik foto's van het landschap zeer fascinerend. Zeker als er ook nog zulke contrasten tussen het zwart van de bergen en het lichte groen van de voorgrond aanwezig zijn.
            http://www.smuttynose.nl

            Comment


            • #7
              Re: IS. Warm water

              Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
              Dat ik het niet meer weet Opa, maar er was veel volk (bezoek) in de omgeving. Zal het eens opzoeken.
              Dank voor de reacties.
              Zat er volk in de warme poel vlakbij ? Dan is het Landmannalaugar.

              Comment


              • #8
                Re: IS. Warm water

                Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
                Zat er volk in de warme poel vlakbij ? Dan is het Landmannalaugar.
                Ja, daar is het Opa. De baden waren in trek ! Wij waren meer te vinden voor de natuur
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: IS. Warm water

                  Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                  Ja, daar is het Opa. De baden waren in trek ! Wij waren meer te vinden voor de natuur
                  Dat je gelijk hebt.... Ik heb deze in 2018 zelfs overgeslagen samen met 99% van alle andere highlights. Voor iemand die zeer goed weet hoe het ooit was zijn die druktetoestanden nauwelijks te harden.

                  Comment

                  Working...
                  X