Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ingang oud sas te Wintam

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Ingang oud sas te Wintam

    grtn
    WvMM

  • #2
    Re: Ingang oud sas te Wintam

    Ik vind het een hele mooie plaat....


    Rob,

    Comment


    • #3
      Re: Ingang oud sas te Wintam

      Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
      Ik vind het een hele mooie plaat....


      Rob,
      Ga mee, dit is knap.

      Comment


      • #4
        Re: Ingang oud sas te Wintam

        Heel mooi, al ik heb wel het gevoel dat het wat afhelt naar rechts.
        Ronny

        Comment


        • #5
          Re: Ingang oud sas te Wintam

          Speciale afwerking. Ik vind het wel iets hebben.
          Maar helt inderdaad precies een beetje af.

          Comment


          • #6
            Re: Ingang oud sas te Wintam

            Heel mooi met een fraaie bewerking.
            http://www.smuttynose.nl

            Comment


            • #7
              Re: Ingang oud sas te Wintam

              een mooie al heeft het mij een beetje HDR gevoel ,maar dat mag natuurlijk , helt idd sterk naar rechts af

              Comment


              • #8
                Re: Ingang oud sas te Wintam

                Mooi beeld maar toch wel enige twijfel over de bewerking
                Stel me dan ook wel de vraag of de lucht bij deze opname hoort ?
                Zeker als je wat nader gaat kijken en dan ziet dat de strepen in de lucht gewoon door de gebouwen heen lopen ;-)

                grts
                Sieg
                Last edited by Sieg; 15 januari 2021, 17:23. Reden: aanvulling + typo
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Re: Ingang oud sas te Wintam

                  Te zien aan de weerspiegeling is deze lucht er later ingezet denk ik. Ook staat hij wat scheef. Verder mooie foto
                  http://www.photo-patricske.be
                  Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ingang oud sas te Wintam

                    Heel mooi beeld met mooie contrasten en kleuren. De restjes hier al gezegd
                    Zo veel mensen, zoveel meningen
                    Groetjes Francine

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ingang oud sas te Wintam

                      Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
                      Te zien aan de weerspiegeling is deze lucht er later ingezet denk ik. Ook staat hij wat scheef. Verder mooie foto
                      Ik heb inderdaad geëxperimenteerd met de proefversie van Photoshop waarin je een lucht kon vervangen. De daarbij aanwezige instelmogelijkheden qua uitsnede, voorgrond belichting enz; leken mij een tree te hoog, ben70 jaar en heb niet de moed om mij daar nog in te verdiepen. Mijn hoofddoel was dierenfotografie maar het materiaal werd mij te zwaar (hartproblemen, pacemaker geplaatst) en daarom als ik nog eens buiten kan voor een beperkte tijd, dan probeer ik wat landschappen te fotograferen. Ik ga nog wel eens naar de Zoo of Planckendael maar dan voor een zeer kort beoek want het "pijpje" is snel uit.
                      Wat ik niet begrijp is dat ik deze foto van op statief heb genomen met gebruikmaking van de ingebouwde waterpas. Waar zien jullie aan dat hij schuin staat en kan die ingebouwde waterpas defect of onjuist zijn?
                      grtn
                      WvMM

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ingang oud sas te Wintam

                        Dat is niet zo moeilijk hoor, je kan het zien aan de horizon van het water en de uit lood staande lijnen van gebouwen en bomen,
                        Ik heb er zeker geen problemen mee dat er bvb een andere lucht wordt gebruikt of geëxperimenteerd. Maar dan is het ook beter dat je dit vermeld in je beschrijving omdat men ( zeker hier op BD[emoji4]) dit snel doorhebben [emoji6]. Zelf zal ik het zo goed als nooit doen zonder te vermelden. En op je waterpas kan je niet altijd vertrouwen. Ik hoop toch ondanks je gezondheid dat je nog veel plezier mag beleven aan deze hobby. En wat Photoshop betreft, niet te snel opgeven, lightroom is iets gemakkelijker maar beperkter, miss dit eens proberen [emoji6]


                        Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ingang oud sas te Wintam

                          Speciaal en mooi.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Ingang oud sas te Wintam

                            interessante bewerking; brengt wat artificieels in een semi-natuurlijke omgeving.
                            de scheefstand werd reeds vermeld.
                            mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                            nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                            https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

                            Comment

                            Working...
                            X