Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Infinite

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Infinite

    Bedankt om te kijken,
    vriendelijke groeten,
    Christophe


  • #2
    Re: Infinite

    Goede zwartwit en schitterende compo !
    Prachtig hoe hemel en aarde hier in mekaar vloeien, ook dat onderstreept de titel
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Infinite

      Mooie rustgevende opname Christophe, knappe afwerking

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Infinite

        Prachtig beeld dat verdwijnt in de diepte.
        Groetjes, Herman.
        Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

        Comment


        • #5
          Re: Infinite

          Zeer mooie opname!
          Proficiat!

          Comment


          • #6
            Re: Infinite

            schitterend beeld met een mooie dieptewerking
            Groeten Andre

            Comment


            • #7
              Re: Infinite

              De titel is alleszeggend... hele mooie
              https://www.behance.net/Lynx1966

              Comment


              • #8
                Re: Infinite

                Voldoende detail en een hemelse hemel, meer moet dat niet zijn
                Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                Groeten
                Kurt

                Comment


                • #9
                  Re: Infinite

                  Heel mooie artistieke Z/W foto.
                  S U P E R !
                  Mag aan elke wedstrijd deelnemen vind ik.
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Infinite

                    Mooie en goeie omzetting.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Infinite

                      Knap!! Eentje voor maandag.
                      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                      Comment


                      • #12
                        Re: Infinite

                        Heel mooi
                        mijn website : klik

                        Comment


                        • #13
                          Re: Infinite

                          Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
                          Knap!! Eentje voor maandag.
                          Als we dat, als leden, schrijven dan komt die ZEKER NOOIT in het HoF.
                          Die het HoF doen zijn net als politiekers, die luisteren nooit naar wat het "volk" wilt.
                          Evelyn, dit is geen beschuldiging aan uw adres hoor, ik heb het al voor u gedaan en ook ik had prijs.
                          Trouwens is het HoF de laatste weken weer een zeer droevig gedoe.
                          Hoe is het mogelijk dat deze foto hier er niet in staat?
                          Ik begin die forum stinkend beu te worden, ze maken ons en zichzelf belachelijk in vergelijking met andere forums..
                          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Infinite

                            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                            Ik begin die forum stinkend beu te worden, ze maken ons en zichzelf belachelijk in vergelijking met andere forums..
                            Er is een gemakkelijke oplossing daarvoor.....en dat is weg blijven.....
                            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Infinite

                              De keuze van de Hof is soms merkwaardig, voor de één niet en voor iemand anders net wel. Fotografie is heel persoonlijk, maar je kan de foto's in de HoF nooit slecht noemen. Dat ze je niet aanspreken maakt ze daarom niet slecht.
                              Er zit hier in alle categorieen wekelijks wel een pareltje, maar elke foto die aan bepaalde criteria voldoet is Hof waardig. Het is heel leuk wanneer je het niet verwacht om je foto in de HoF terug te vinden, en sommige foto's krijgen dan net de aandacht die ze verdienen. Mij hoor je niet klagen, toch kijk ik altijd ik eens als m'n foto er niet tussen staat
                              Maar in alle eerlijkheid, ik ben zelf eerder bescheiden, en verwacht niets. Ik zal dan ook nooit tegen gelijk welke foto zeggen, 'tot maandag'. Ik begrijp dat dit als compliment bedoeld is, maar het hoeft niet
                              Toch wil ik iedereen nog eens bedanken voor de waardering, en moeite om een comment te plaatsen!
                              Vriendelijke groeten,
                              Christophe

                              Comment

                              Working...
                              X