Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IJsland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • IJsland



    Ter voorbereiding van de fotoreis naar IJsland die ik in maart 2013 organiseer heb ik aardig wat uurtjes op dit fascinerende strand
    doorgebracht. Een plaat van het strand bij Jökulsárlón. Het afkalvende ijs van de gletsjer wordt via een hele korte rivier naar de zee
    gevoerd, waar de branding het ijs op het zwarte strand werpt. Allerlei brokken ijs, klein en groot, en in vele tinten liggen bezaaid op
    het strand. Erg mooi om te zien en enorm inspirerend.

    Nikon D300
    Statief
    ISO 100
    15 mm..
    F22
    6 seconden
    Loulou Beavers | fotoworkshops en fotoreizen | www.photo-moments.nl

  • #2
    Re: IJsland

    mooi
    maar voor 't contrast zou 't beter zijn als 't stuk ijs op 't zwarte strand lag ;-)
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

    Comment


    • #3
      Re: IJsland

      Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
      mooi
      maar voor 't contrast zou 't beter zijn als 't stuk ijs op 't zwarte strand lag ;-)
      Heb een serie aan verschillende settingen en composities..die foto die jij bedoeld komt vast nog wel hier;-))
      Loulou Beavers | fotoworkshops en fotoreizen | www.photo-moments.nl

      Comment


      • #4
        Re: IJsland

        Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
        mooi
        maar voor 't contrast zou 't beter zijn als 't stuk ijs op 't zwarte strand lag ;-)
        Same here.

        Comment


        • #5
          Re: IJsland

          Ik vind hem heel knap
          Dat het blok ijs niet in het zwarte zand ligt stoort me niet, het oogt eens anders, het moet niet altijd dat typische beeld zijn.
          groeten, Kristof
          Canon EOS 5D mkII

          Comment


          • #6
            Re: IJsland

            Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
            mooi
            maar voor 't contrast zou 't beter zijn als 't stuk ijs op 't zwarte strand lag ;-)
            ook same here...Het is een machtig strand, maar het mooiste vond ik net het contrast tussen het zwarte strand en het blauwige ijs. Daarom had ik hem ook liever op het strand gezien zoals in een van je vorige foto's dacht ik?
            facebook

            500px

            Comment


            • #7
              Re: IJsland

              Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
              mooi
              maar voor 't contrast zou 't beter zijn als 't stuk ijs op 't zwarte strand lag ;-)
              Volg hier ook...maar daar kan jij niets aan doen!
              Wel mooi hoor!
              Gr Pascale
              Eerlijkheid duurt het langst!!
              Mijn website: http://www.degrafon.be/

              Comment


              • #8
                Re: IJsland

                Het ijs op het zwarte strand is natuurlijk wel een clichéfoto, maar hier vind ik het jammer dat de ijsblok niet uit het beeld springt. Het is tenslotte het hoofdonderwerp van de foto.
                www.damafoto.be
                Facebook Damafoto

                Comment

                Working...
                X