Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ijsgrotten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] ijsgrotten

    toch nog eentje van deze prachtige ervaring ,het zicht naar buiten toe ,de ingang
    dank om te kijken

  • #2
    Re: ijsgrotten

    Heel mooi natuurlijk doorkijkje met prachtige details waarbij je de afwerking van de belichting goed onder controle hebt gehouden Patrick
    Hoeveel belichtingen heb je hiervoor gebruikt ?

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: ijsgrotten

      Heel mooie details, en scherp van voor tot achter. Knap.
      https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

      Comment


      • #4
        Re: ijsgrotten

        Hele mooie! Perfect doorkijkje
        https://www.behance.net/Lynx1966

        Comment


        • #5
          Re: ijsgrotten

          Zo veel te ontdekken op deze prachtige foto, hier blijf ik lang naar kijken!

          Comment


          • #6
            Re: ijsgrotten

            Terug een prachtig winterzicht van IJsland! Ik ben er tweemaal in de zomer geweest maar nooit in de winter.

            Comment


            • #7
              Re: ijsgrotten

              Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
              Heel mooi natuurlijk doorkijkje met prachtige details waarbij je de afwerking van de belichting goed onder controle hebt gehouden Patrick
              Hoeveel belichtingen heb je hiervoor gebruikt ?

              grts
              Sieg
              5 belichtingen Sieg

              Comment


              • #8
                Re: ijsgrotten

                Geeft me het gevoel dat ikzelf in die grot zit en het tafereel voor me zie...heel speciaal.

                Groetjes
                Freddy
                https://fredor2.wixsite.com/my-site

                Comment


                • #9
                  Re: ijsgrotten

                  Jullie hebben verrek veel geluk gehad met het moment Patrick. Ik kreeg zojuist een paniekbericht doorgestuurd : de hele toeristische sector zit moervast, ze verwachten geen nieuwe opstart voor het einde van het jaar....

                  Comment


                  • #10
                    Re: ijsgrotten

                    Dit zijn uiteraard speciale beelden die wij met verwondering bekijken. Er zijn wel 'hulpjes' te zien dus de mens "helpt de natuur" zogezegd een beetje
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: ijsgrotten

                      Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
                      Terug een prachtig winterzicht van IJsland! Ik ben er tweemaal in de zomer geweest maar nooit in de winter.
                      Elk seizoen heeft zijn charme hoewel ik de zomer verkies : 24 h daglicht, binnenland open...
                      Ook het invallen van de herfst is heel mooi in termen van kleuren.
                      IJsland is een passie, ik ben er in totaal al voor meer dan 7 maanden geweest en ik heb het gevoel dat ik het nog niet gezien heb...

                      Comment


                      • #12
                        Re: ijsgrotten

                        wederom een prachtige Bopatje!!
                        nog een technische vraagje: heb je ook met focus stacking gewerkt voor de scherpte van voor tot achter, of kan dit met 1 foto op bv f16 of f22?
                        de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                        Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

                        Comment


                        • #13
                          Re: ijsgrotten

                          Mooi om zien hoor !!!!

                          Comment


                          • #14
                            Re: ijsgrotten

                            Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk bericht
                            wederom een prachtige Bopatje!!
                            nog een technische vraagje: heb je ook met focus stacking gewerkt voor de scherpte van voor tot achter, of kan dit met 1 foto op bv f16 of f22?
                            Neen, geen focus stacking bij breedhoek is de DOF heel groot en als je dan nog het maximum uit je diafragma haalt heb je gemakkelijk scherpte van voor tot achter [emoji6]


                            Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

                            Comment


                            • #15
                              Re: ijsgrotten

                              Staat zeer knap in beeld met dakvenster en al, zoiets zag ik nog niet
                              Zijn dat daar achteraan trappen met relingen die naar dat paadje schijnen te lopen ?
                              De ijsberen die daar wonen hebben in elk geval een prachtig uitzicht dat je hier mooi in beeld bracht zo
                              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                              Comment

                              Working...
                              X