Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hit the road...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Hit the road...

    De eerste van het jaar om te posten en de laatste foto die ik nam vorig jaar ...



    Update : halo weggewerkt en het paars weggewerkt. Benieuwd of jullie dit beter vinden en na elke commentaar pas ik hem aan. Ik hoop dan toch eens te komen tot wat een goede foto moet zijn...

    Last edited by Dynax7d; 2 januari 2017, 14:04. Reden: Halo weggewerkt
    https://www.behance.net/Lynx1966

  • #2
    Re: Hit the road...

    Vreemde kleurtjes - maar wel mooi
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Hit the road...

      Kleurtjes zijn er zo ver over dat ze er weer boenk op zitten
      Ik hou hier wel van.

      Comment


      • #4
        Re: Hit the road...

        De kleuren . . . niet mijn smaak, maar dat hoeft natuurlijk ook niet.
        Kleine opmerking, als je de afbeelding spiegelt, vind ik hem prettiger kijken.
        Gr. Joop
        Als je een typevout vindt, mag je hem hebben.

        Comment


        • #5
          Re: Hit the road...

          Er hangt idd. een paarse zweem over deze mooie foto.
          Draaien zou ik de foto niet want alle lijnen lopen nu van links naar rechts.
          Wel bijzonder spijtig van die halo rond de top van de spar.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Hit the road...

            Hmm, ga mijn huiswerk wat beter maken, bedankt voor jullie tips. Ik ga de halo wegwerken! De kleuren zijn inderdaad eens iets anders, maar ik wou het eens proberen en zien wat jullie ervan zouden vinden. Bedankt voor de reacties tot nu toe!
            https://www.behance.net/Lynx1966

            Comment


            • #7
              Re: Hit the road...

              Zo'n mooi landschap, met zo'n mooie compo, wat je helemaal de foto in trekt. Ook nog van die schitterende lichtvlekken op de heuvels.
              Helaas gelden al deze lof-uitingen tot aan de horizon. Dan gaat het mis, op je kleurpalet. (naar mijn smaak)
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Hit the road...

                Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                Zo'n mooi landschap, met zo'n mooie compo, wat je helemaal de foto in trekt. Ook nog van die schitterende lichtvlekken op de heuvels.
                Helaas gelden al deze lof-uitingen tot aan de horizon. Dan gaat het mis, op je kleurpalet. (naar mijn smaak)
                Bedankt Johan voor je feedback. Ik ga me eens goed bezinnen over deze foto en zie hoe ik er iets beter uit haal. Heb jij tips voor mij?
                https://www.behance.net/Lynx1966

                Comment


                • #9
                  Re: Hit the road...

                  De kleuren in de eerste foto kan ik tolereren, fris en heel speciaal waardoor een uitzonderlijk sfeer. Maar iets te driftige geweest met je bewerking (soms ook mijn probleem, en soms worden ze aanvaardt) waardoor die halo's verschijnen welke hier niet goed overkomen. De update is veel matter, de vrolijkheid is uit de foto verdwenen.
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hit the road...

                    De update is zeker beter(in de zin van realistisch), maar inderdaad de twinkeling is een beetje verdwenen.
                    Ik denk dat er meer frisheid tevoorschijn komt als je de 2 kleuren in de lucht wat meer benadrukt. 2 complementaire kleuren maken het nl. altijd net een beetje "feestelijker".
                    Graag wil ik je toch nog even over het schitterende standpunt complimenteren.
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hit the road...

                      Hier is de update ook weer de betere, inderdaad een pracht van een compo..
                      De update oogt kwa kleuren stukken beter, maar mag van mij ook wel nog wat pit hebben..
                      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                      MIJN WEBSITE

                      Comment

                      Working...
                      X