Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hex

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Hex


  • #2
    Re: Hex

    IR?
    Ik heb de indruk dat er veel ruis is, hoge ISO in combinatie met lange sluitertijd?
    Dat was ook mijn ervaring met mijn eerste reeks IR fotos.
    Ronny

    Comment


    • #3
      Re: Hex

      Bloesem omgetoverd tot een winterlandschap. Een beetje dubbelzinnig maar kan de fantasie wel appreciëren.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Hex

        Oorspronkelijk geplaatst door Ronny64 Bekijk bericht
        IR?
        Ik heb de indruk dat er veel ruis is, hoge ISO in combinatie met lange sluitertijd?
        Dat was ook mijn ervaring met mijn eerste reeks IR fotos.
        Ronny
        Beste Ronny, er zit geen ruis in de foto, ik weet niet waar je die ziet. De foto heeft een beperkte scherpte/ diepte ter hoogte van de eerste bomen.
        Het is een omzetting in zwart/ wit en geen IR. ISO 800 wegens het donkere weer gisteren, maar dat is geen probleem voor mijn camera.

        Comment


        • #5
          Re: Hex

          Geen IR foto en ook geen IR nabewerking?
          Hoe hebt je dan al dat lente groen zo wit gekregen als ik vragen mag?
          De foto is niet mijn meug en zal er dus niks over zeggen, maar ik denk als je die in normaal Z/W of zelfs in kleur had gepost de foto veel mooier had geoogd, mijn mening.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Hex

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Geen IR foto en ook geen IR nabewerking?
            Hoe hebt je dan al dat lente groen zo wit gekregen als ik vragen mag?
            De foto is niet mijn meug en zal er dus niks over zeggen, maar ik denk als je die in normaal Z/W of zelfs in kleur had gepost de foto veel mooier had geoogd, mijn mening.
            Ik denk dat u voldoende gezegd hebt en ik hoop dat het iets meer mag zijn bij Belgiumdigital dan registratiefotografie, daarom een beetje creatiever? Geel en groen bijna volledig weg geschoven na omzetting.

            Comment


            • #7
              Re: Hex

              Mooi en heel apart, lijkt wel een sneeuwlandschap

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Hex

                Oorspronkelijk geplaatst door Marsje Bekijk bericht
                Ik denk dat u voldoende gezegd hebt en ik hoop dat het iets meer mag zijn bij Belgiumdigital dan registratiefotografie, daarom een beetje creatiever? Geel en groen bijna volledig weg geschoven na omzetting.
                Registratie fotografie?
                Waar heb ik dat geschreven?
                Ik schreef alleen dat het niet mijn meug is, mag dit nog, ja?
                Sorry als ik u daarmee op de tenen heb getrapt.
                Het zal niet meer gebeuren.
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Re: Hex

                  Ik heb een beetje het gevoel dat ik in deze foto door de bladeren het bos niet meer kan zien.
                  Het bovenste centrale deel is te onrustig en tegelijk een beetje nietszeggend, maar blokkeert wel het zicht in de diepte.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hex

                    Maar wel heel apart.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hex

                      Het eerste waar ik aan dacht als ik dit beeld zag was een winter tafereel, maar er
                      klopten enkele dingen niet. Na het lezen van de uitleg van de maker zie je als kijker iets anders.
                      Voor zover ik kan zien zijn dit beukenbomen denk ik.

                      Een speciale bewerking is het wel geworden.

                      Groetjes,
                      Dirk

                      Comment


                      • #12
                        Re: Hex

                        ik vind het een heel geslaagde "mindfuck", sneeuw op het eerste zicht en dan al die blaren, heel tof en origineel effect !
                        de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                        Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

                        Comment

                        Working...
                        X