Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

het Wrak : devolgende

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • het Wrak : devolgende

    dank voor het kijken

  • #2
    Re: het Wrak : devolgende

    Het wrak blijft fotogeniek, mooi vastgelegd.
    mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

    Comment


    • #3
      Re: het Wrak : devolgende

      heel mooi maar de horizon loopt ook hier niet lekker.
      wat is de historie van dit wrak.
      of..waar is dit.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: het Wrak : devolgende

        Knap van lichtnuances en mooi in de ruimte geplaatst.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: het Wrak : devolgende

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          heel mooi maar de horizon loopt ook hier niet lekker.
          wat is de historie van dit wrak.
          of..waar is dit.
          grt,bouk.
          bouk het is op het strand van cape griz nez terhoogte van tardinghen ,ik ben volop aan het zoeken naar de oorsprong maar helaas ik vind eigenlijk niets ,
          miss zijn er mensen die behendiger zijn in het zoeken op internet want ik ben evenveel benieuwd als jij
          dus hopelijk een antwoordje van iemand

          Comment


          • #6
            Re: het Wrak : devolgende

            Knap gedaan.
            www.photo-rudi.be

            Comment


            • #7
              Re: het Wrak : devolgende

              Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
              bouk het is op het strand van cape griz nez terhoogte van tardinghen ,ik ben volop aan het zoeken naar de oorsprong maar helaas ik vind eigenlijk niets ,
              miss zijn er mensen die behendiger zijn in het zoeken op internet want ik ben evenveel benieuwd als jij
              dus hopelijk een antwoordje van iemand
              Ik meen de trawler mijnenveger Lord Grey te herkennen. Te water gelaten in 1911 en opgeëist voor het leger in maart 1915 om als mijnenveger te dienen. Het stoomschip zou in 1917 vergaan zijn tijdens een onweer.
              Dit vond ik op link
              "LORD GREY (BH67), lancé le 27 juin 1911, sous le nom de LORD TWEEDMOUTH N° officiel 130180, pour Port of Blyth Steam Fishing & Ice Company Ltd. (Rushworth). Baptisé LORD GREY (du nom de l'ancien ministre des Affaires étrangères de Grande- Bretagne), il est vendu en août 1913 à la Consolidated Steam Fishing & Ice Co., Grimsby (J. D. Marsden), matricule GY904. Il est réquisitionné et armé en mars 1915 comme Admiralty Minesweeper (N° 1605). Affecté à la Dover Patrol. Il s'échoue dans la tempête, le 2 décembre 1917 à la Pointe de la Courte Dune. Une victime le soutier BILSBOROUGH, JOHN."


              Trouwens: een mooie foto.
              Geniet van foto's maken

              Comment


              • #8
                Re: het Wrak : devolgende

                Oorspronkelijk geplaatst door chris Bekijk bericht
                Ik meen de trawler mijnenveger Lord Grey te herkennen. Te water gelaten in 1911 en opgeëist voor het leger in maart 1915 om als mijnenveger te dienen. Het stoomschip zou in 1917 vergaan zijn tijdens een onweer.
                Dit vond ik op link
                "LORD GREY (BH67), lancé le 27 juin 1911, sous le nom de LORD TWEEDMOUTH N° officiel 130180, pour Port of Blyth Steam Fishing & Ice Company Ltd. (Rushworth). Baptisé LORD GREY (du nom de l'ancien ministre des Affaires étrangères de Grande- Bretagne), il est vendu en août 1913 à la Consolidated Steam Fishing & Ice Co., Grimsby (J. D. Marsden), matricule GY904. Il est réquisitionné et armé en mars 1915 comme Admiralty Minesweeper (N° 1605). Affecté à la Dover Patrol. Il s'échoue dans la tempête, le 2 décembre 1917 à la Pointe de la Courte Dune. Une victime le soutier BILSBOROUGH, JOHN."


                Trouwens: een mooie foto.
                Dank je Chris ik zocht hier al een tijdje naar ,nu ben ik blij om eindelijk de historie ervan te kennen

                Comment


                • #9
                  Re: het Wrak : devolgende

                  Mooie..de donkere wolken passen wel in het plaatje.
                  Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                  MIJN WEBSITE

                  Comment


                  • #10
                    Re: het Wrak : devolgende

                    Prachtplaat, waarbij het wrak er uitziet, alsof je het aan kan raken. Kortom prachtbeeld.
                    Ik denk echter wel dat je een vergissinkje hebt gemaakt met het trekken van een horizonlijn.
                    Groeten,
                    Johan
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment


                    • #11
                      Re: het Wrak : devolgende

                      Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                      Prachtplaat, waarbij het wrak er uitziet, alsof je het aan kan raken. Kortom prachtbeeld.
                      Ik denk echter wel dat je een vergissinkje hebt gemaakt met het trekken van een horizonlijn.
                      Groeten,
                      Johan
                      klopt Johan ,naderhand gezien moest ik en hoger standpunt hebben genomen
                      maar ja ,miss een reden om het nog eens te herdoen
                      dank ieder voor de reacties

                      Comment


                      • #12
                        Re: het Wrak : devolgende

                        Knappe plaat.

                        Comment


                        • #13
                          Re: het Wrak : devolgende

                          Oorspronkelijk geplaatst door chris Bekijk bericht
                          Ik meen de trawler mijnenveger Lord Grey te herkennen.
                          Jij meent het wrak te herkennen ? waaraan dan ?
                          Ik werk zelf voor een bergingsbedrijf en heb 100derden wrakken gezien van zeilboten tot containerschepen van 260 meter lang en kom tot de conclusie dat je enkel afgaand op deze foto onmogelijk een wrak kan herkennen.
                          Dit is geen persoonlijke aanval hoor ben enkel benieuwd hoe jij deze kan herkennen?

                          En inderdaad de foto is wel heel goed .

                          Comment


                          • #14
                            Re: het Wrak : devolgende

                            Oorspronkelijk geplaatst door stefan.d Bekijk bericht
                            Jij meent het wrak te herkennen ? waaraan dan ?
                            Ik werk zelf voor een bergingsbedrijf en heb 100derden wrakken gezien van zeilboten tot containerschepen van 260 meter lang en kom tot de conclusie dat je enkel afgaand op deze foto onmogelijk een wrak kan herkennen.
                            Dit is geen persoonlijke aanval hoor ben enkel benieuwd hoe jij deze kan herkennen?

                            En inderdaad de foto is wel heel goed .
                            miss door de ligging ?

                            Comment


                            • #15
                              Re: het Wrak : devolgende

                              Je hebt het wrak prachtig in beeld gezet.

                              groetjes

                              moniq
                              groetjes, moniq (BD1321BE)

                              A picture paints a thousand words

                              Comment

                              Working...
                              X