Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het Vinne

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Het Vinne

    Bedankt voor het kijken
    Mvg John



    F11
    1/100
    Iso100
    10mm
    http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

  • #2
    Re: Het Vinne

    Mooi doorkijkje door het riet heen zo..Tof gedaan..
    Had persoonlijk de opname van een lager standpunt genomen, dan had je nog meer het gevoel gehad tussen het riet te staan..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Het Vinne

      Eenvoudig mooi!

      Groetjes Katrien
      Groetjes Katrien
      Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

      Comment


      • #4
        Re: Het Vinne

        Mooi eenvoudig opname. Volg Jos ivm een lagere standpunt...was misschien nog mooier geweest.
        Eerlijkheid duurt het langst!!
        Mijn website: http://www.degrafon.be/

        Comment


        • #5
          Re: Het Vinne

          als je lager gaat, dan verdwijnt de bomenrij wel. de moeite waard op te proberen.

          maar ik kan de rust en eenvoud van deze foto ook wel smaken. goed gezien.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: Het Vinne

            Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
            als je lager gaat, dan verdwijnt de bomenrij wel. de moeite waard op te proberen.

            maar ik kan de rust en eenvoud van deze foto ook wel smaken. goed gezien.
            Ook mijn gedacht, maar in ieder geval doet het mij zin krijgen om daar 's morgens vroeg te gaan wandelen

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Het Vinne

              Voor mij is het een beetje te eenvoudig, het mist een onderwerp om naar te kijken. Ook weinig contrast en misschien een beetje onderbelicht.

              Door te kiezen voor een 'panorama' uitsnede komt de horizon in het midden te liggen. Misschien ben ik wat cliché hierin maar ik denk dat de foto beter zou werken met een standard foto format en de horizon op 1/3 (ofwel meer grond ofwel meer lucht)

              Comment


              • #8
                Re: Het Vinne

                Dank aan allen voor jullie fijne reacties. Weliswaar heb ik ook een exemplaar met een lager standpunt, maar persoonlijk vond ik deze beter.

                Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                Ook mijn gedacht, maar in ieder geval doet het mij zin krijgen om daar 's morgens vroeg te gaan wandelen

                grts
                Sieg
                Fijn Sieg, het is altijd tof om dat gevoel bij iemand te doen opwekken. Dat is in eerste plaats ook de essentie van de foto.

                Oorspronkelijk geplaatst door RobC83 Bekijk bericht
                Voor mij is het een beetje te eenvoudig, het mist een onderwerp om naar te kijken. Ook weinig contrast en misschien een beetje onderbelicht.

                Door te kiezen voor een 'panorama' uitsnede komt de horizon in het midden te liggen. Misschien ben ik wat cliché hierin maar ik denk dat de foto beter zou werken met een standard foto format en de horizon op 1/3 (ofwel meer grond ofwel meer lucht)
                Ook bedankt voor jou opmerking Rob, het onderwerp van de foto is het pad dat door het riet loopt. Het was de bedoeling zoals ik hierboven als aanhaalde op het geval of de zin op te wekken dat je er staat of naartoe wilt gaan.
                Eenvoud kan ook leuk zijn, maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak. Alsook het verhaal van de horizon, voor mij kan dit bij een panorama uitsnede juist wel in het midden liggen. Wanneer je dan naar gewoon fotoformaat gaat zal ik je 1/3 regel zeker bijtreden.
                Ik heb hief voor een panorama uitsnede gekozen om het het een breder gevoel te geven.

                Mvg John
                http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

                Comment


                • #9
                  Re: Het Vinne

                  Al redelijk wat foto's gezien van deze plaats, maar dit is toch vernieuwend...mooi hoor

                  Comment

                  Working...
                  X