Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Och prachtige setting en de kleur van de zee, wolken en huisje maken het af. Prachtig hoe de bergtoppen in de wolken wordt gehuld.
Enige dat ik zou kunnen opmerken is dat aan de linkerzijde de witheid van de sneeuw de details wat wegneemt. Ik weet niet welk effect het zou hebben, indien je de hooglichten eruit zou halen.
Och prachtige setting en de kleur van de zee, wolken en huisje maken het af. Prachtig hoe de bergtoppen in de wolken wordt gehuld.
Enige dat ik zou kunnen opmerken is dat aan de linkerzijde de witheid van de sneeuw de details wat wegneemt. Ik weet niet welk effect het zou hebben, indien je de hooglichten eruit zou halen.
dank voor je opmerking nakiro ,ik heb iets meer structuur ingestoken ,heb geen up geplaatst omdat het zo gering was
Knap beeld hoor. Fantastisch mooie, subtiele kleuren.
Zou persoonlijk wat van de voorgrond hebben weggenomen, tot ongeveer halverwege de paaltjes.
Steef ,dan zou ik vooral de ruimte in het beeld verliezen ,dan is het net of je inzoomt ,voor mij was de open ruimte mijn bedoeling om rust te creëren.maar zo heeft ieder zijn eigen kijk en dat respecteer ik
Steef ,dan zou ik vooral de ruimte in het beeld verliezen ,dan is het net of je inzoomt ,voor mij was de open ruimte mijn bedoeling om rust te creëren.maar zo heeft ieder zijn eigen kijk en dat respecteer ik
Is iets voor te zeggen, ivm de ruimte en rust (crop vind ik wel niet echt inzoomen, maar ik snap wat je wil zeggen).
Zeker een toppertje.
Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G Website - 500px - Instagram
Heel knappe opname Patrick, door de lange sluitertijd heb je er nog veel meer rust ingestoken
De typerende rode huisjes aldaar zijn echt wel eyecatchers hé in dat anders witte landschap
Een hele mooie Patrick vooral door het toepassen van LE waardoor je ook die mooie wolkenslierten krijgt en dan die blikvanger op de juiste plaats. Die rij paaltjes leiden de blik naar de besneeuwde bergen (eiland?). Evenwichtige rustgevende plaat!
Comment