Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het moet niet altijd een hele zijn ;-)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Het moet niet altijd een hele zijn ;-)



    update uitsnede 1:1 en gecentreerd

    Last edited by mlap; 22 april 2018, 16:44.

  • #2
    Re: Het moet niet altijd een hele zijn ;-)

    Inderdaad en ze is altijd mooi in welke gedaante ook. Heb beetje twijfel over het formaat van de foto, of die lege ruimte links nu een meerwaarde is of niet.
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

    Comment


    • #3
      Re: Het moet niet altijd een hele zijn ;-)

      Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
      Inderdaad en ze is altijd mooi in welke gedaante ook. Heb beetje twijfel over het formaat van de foto, of die lege ruimte links nu een meerwaarde is of niet.
      Ik heb zelf ook lang getwijfeld, Als ik hem nu bekijk in mijn browser, staat hij wat meer in't midden,
      anders ( als vierkant, stond hij helemaal aan de linker zijkant.

      bedankt voor de reactie.

      Comment


      • #4
        Re: Het moet niet altijd een hele zijn ;-)

        inderdaad mooie opname, maar wat moet gebeuren met die zwarte linker zijde, weet ik ook niet : als ik hier een derde links bedek, dan vind ik de compositie aangenamer om te bekijken. Maar proficiat.
        mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

        Comment


        • #5
          Re: Het moet niet altijd een hele zijn ;-)

          Prima vastgelegd, ik kijk op een zwarte achtergrond dus ik zie de lege ruimte niet

          Ik heb zelf ook lang getwijfeld, Als ik hem nu bekijk in mijn browser, staat hij wat meer in't midden,
          anders ( als vierkant, stond hij helemaal aan de linker zijkant.
          Eigenaardige uitleg hoor, je kan toch ook je opname centreren in je topic

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Het moet niet altijd een hele zijn ;-)

            Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
            Prima vastgelegd, ik kijk op een zwarte achtergrond dus ik zie de lege ruimte niet



            Eigenaardige uitleg hoor, je kan toch ook je opname centreren in je topic

            grts
            Sieg
            Ik heb er niet bij stilgestaan dat dit kon, je ziet deze optie pas als je op meer opties klikt.
            Dus goede tip

            Aangezien ik mijn achtergrond zwart heb ingesteld, ziet het er voor mij ongeveer hetzelfde uit.
            Op de update is de maan wel groter en de kraters zijn daardoor beter zichtbaar.

            het is dus een verbetering

            Comment

            Working...
            X