Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

het ideale plekje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] het ideale plekje

    [/url]
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: het ideale plekje

    Origineel doorkijkje Sien, goed opgemerkt en vastgelegd

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: het ideale plekje

      Mooi plekje inderdaad, maar (sorry) het eerste wat in me opkwam na het lezen van titel en zien van beeld: waarom bekijk je dit ideale plekje 'vanuit een gevangenis' ..?

      Comment


      • #4
        Re: het ideale plekje

        Oorspronkelijk geplaatst door pppictures Bekijk bericht
        Mooi plekje inderdaad, maar (sorry) het eerste wat in me opkwam na het lezen van titel en zien van beeld: waarom bekijk je dit ideale plekje 'vanuit een gevangenis' ..?
        Ook mijn gedacht.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: het ideale plekje

          Oorspronkelijk geplaatst door pppictures Bekijk bericht
          Mooi plekje inderdaad, maar (sorry) het eerste wat in me opkwam na het lezen van titel en zien van beeld: waarom bekijk je dit ideale plekje 'vanuit een gevangenis' ..?
          Ik vind dit wel goed - het hek brengt diepte in de foto - en een extra dimensie
          Ok misschien kan je een ander element gebruiken om die diepte te creeren - maar als dat hek er staat - waarom niet ?
          Nu wordt uitgebeeld dat de vrijheid aan de andere kant van het hekwerk is ... niet ?
          Voor mij wel een goeie
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: het ideale plekje

            Verrassende kijk op het gegeven wat origineel overkomt.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: het ideale plekje

              Sterke foto. Juist door die spijlen kijk je verlangend naar 'het ideale plekje'. Anders was het gewoon een plaatje van een wagen geweest.
              Hoe je met minimale middelen een optimaal effect kunt bereiken. Knap!

              Comment


              • #8
                Re: het ideale plekje

                Mijn verhaal van deze foto.
                Ik ben opgesloten en werp nog een laatste blik op mijn huifkar en weerstation.
                Ik ben opgepakt omdat ik gelogen heb over het te verwachten weer, ik had volle zon beloofd en zie eens, het is zwaar bewolkt en men pikte mijn voorspellingen blijkbaar niet.

                Over de foto.
                Ik zie veel ruis in de lucht.
                De tralies (ook al zijn het misschien verlichtingspalen) hebben spookbeelden.
                Tralies of geen tralies dat is een kwestie van smaak, ik had ze niet meegenomen, maar dan was ook mijn fantasie verhaal over deze foto riebedebie.
                Maar dan was de foto, in mijn ogen, beter geweest. En had ik hoe dan ook een ander verhaal moeten verzinnen.

                Het goede aan deze foto: de compositie.
                Scherp gezien Francine (of heb je liever Sientje?
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment

                Working...
                X