Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het aanbreken van de dag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Het aanbreken van de dag


    Nog eentje van zaterdagochtend.
    Een iets ander standpunt en een beetje anders gespeeld met het licht.



    vriendelijke groeten, Kurt
    Mijn foto's
    Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

  • #2
    Re: Het aanbreken van de dag

    Opnieuw zeer mooi van licht en kleur en fraai lijnenspel. Nog mooier zonder die middenpartij van populieren denk ik.
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

    Comment


    • #3
      Re: Het aanbreken van de dag

      Heel mooi hoor

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Het aanbreken van de dag

        Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
        Opnieuw zeer mooi van licht en kleur en fraai lijnenspel. Nog mooier zonder die middenpartij van populieren denk ik.
        Ik weet het... die populieren staan een beetje in de weg maar ze zorgen toch voor mooie schaduwen denk ik.
        Als ik ze omzaag heb ik natuurpunt en nog een aantal andere natuurverenigingen achter me aan vrees ik ... en ik zie ook wel graag bomen dus laat ik ze maar staan
        vriendelijke groeten, Kurt
        Mijn foto's
        Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

        Comment


        • #5
          Re: Het aanbreken van de dag

          Wow, ook deze is prachtig zeg, voor mij nog beter dan de vorige...Compo kijkt nog net wat lekkerder....
          De populieren vind ik juist een mooi aandachtspunt...
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Het aanbreken van de dag

            Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
            Wow, ook deze is prachtig zeg, voor mij nog beter dan de vorige...Compo kijkt nog net wat lekkerder....
            De populieren vind ik juist een mooi aandachtspunt...
            sluit ik mij helemaal bij aan
            Geniet van foto's maken

            Comment


            • #7
              Re: Het aanbreken van de dag

              Mooie plaat ! Populieren mochten iets minder centraal maar dan zijn we aan het muggenziften...
              www.erikthomas.be

              Comment


              • #8
                Re: Het aanbreken van de dag

                Ik ben het ook volledig eens met de mening van Jos82 en Chris.
                Centrale bomenpartij stoort mij niet. Zonder die bomen zou het landschap minder fraai zijn. Opkomende zon goed vastgelegd!

                Comment


                • #9
                  Re: Het aanbreken van de dag

                  Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk bericht
                  Ik weet het... die populieren staan een beetje in de weg maar ze zorgen toch voor mooie schaduwen denk ik.
                  Als ik ze omzaag heb ik natuurpunt en nog een aantal andere natuurverenigingen achter me aan vrees ik ... en ik zie ook wel graag bomen dus laat ik ze maar staan
                  LOL inderdaad natuurpunt wil je niet achter je aan hebben, al zagen die er zelf ook wel veel om in mijn streek. En voor alle duidelijkheid, ik zie ze ook graag, die bomen
                  Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                  Groeten
                  Kurt

                  Comment


                  • #10
                    Re: Het aanbreken van de dag

                    Mooi hoor, prachtig licht en mooie kleuren! Compositie ook prima, je wordt mooi naar binnen getrokken via het hek. Misschien rechts iets teveel "loze" ruimte.
                    WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

                    Comment


                    • #11
                      Re: Het aanbreken van de dag

                      De bomen staan voor mij ook niet in de weg, maar ik heb een lichte voorkeur voor je andere foto, omdat daar een paadje in het grasland zit dat een mooie lijn maakt en het vlakke groen wat breekt.
                      Niettemin, ook op deze foto niks aan te merken.
                      Pieter
                      --
                      Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Het aanbreken van de dag

                        +1... persoonlijk vind ik deze (nog) iets mooier dan de vorige...
                        Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
                        Mijn fotoalbums

                        Comment


                        • #13
                          Re: Het aanbreken van de dag

                          Knap die warmte en het dreigende.
                          mvg,
                          Eddy
                          Smaken verschillen

                          Comment


                          • #14
                            Re: Het aanbreken van de dag

                            Zeker een hele mooie , Kurt. Fijn subtiel neveltje !
                            Mooi warm licht, en inderdaad de schaduwen zijn een absolute meerwaarde.
                            Ook knap dat ondanks het felle tegenlicht, de zon zo mooi erop staat.
                            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                            Vriendelijke groeten, Johan

                            Comment


                            • #15
                              Re: Het aanbreken van de dag

                              Schön ist es im Hügelland und so schön ist das Bild.
                              Kurt toen ik zestien jaar was, dat is ondertussen al een tijdje geleden, reden wij vanuit Menen elke week naar die streek.
                              We genoten van Die Hüglen de stevige kost en gingen dan de grens over om een deftige Picon te drinken.
                              Maar ik vind dat jij alle hoekjes en kantjes van het Heuvelland kent en dat je vooral weet op welk tijdstip en vanuit welke hoek je je beelden moet schieten.
                              (Ene proficiat met uw artikel in Shoot.)
                              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                              Comment

                              Working...
                              X