Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herfstgevoel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Herfstgevoel

    DSC_0583-2 by lennert trevels, on Flickr

  • #2
    Re: Herfstgevoel

    De voorgrond vind ik mooi ik weet niet of ik de bomen er wel bij wil met zulke beperkte scherptediepte.
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: Herfstgevoel

      Het is ongebruikelijk om de scherpte alleen vooraan te leggen - en net daardoor heeft het iets.
      De achtergrond is nog voldoende scherp om een overzicht te hebben
      Vind het verrassend - en mooi uitgevoerd
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Herfstgevoel

        Zulke opnames heb ik deze zomer ook verschillende keren gemaakt, persoonlijk vind ik dit wel iets hebben
        Dus ook deze opname vind ik geslaagd, binnenkort zitten we weer volop tussen deze mooie herfstkleuren

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Herfstgevoel

          Is eens iets anders en ik kan dit wel waarderen. Het madeliefje op de voorgrond is een mooie aandachtstrekker
          https://www.behance.net/Lynx1966

          Comment


          • #6
            Re: Herfstgevoel

            Prachtig gedaan !

            Comment


            • #7
              Re: Herfstgevoel

              Vind het mooi...Toch nog voldoende de achtergrond herkaanbaar, en knap dat ene madeliefje zo prominent in de voorgrond..
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Herfstgevoel

                Bedankt allen.

                Comment


                • #9
                  Re: Herfstgevoel

                  Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                  Het is ongebruikelijk om de scherpte alleen vooraan te leggen - en net daardoor heeft het iets.
                  De achtergrond is nog voldoende scherp om een overzicht te hebben
                  Vind het verrassend - en mooi uitgevoerd
                  Peter
                  Ook mijn mening
                  http://www.smuttynose.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Herfstgevoel

                    Het is een keuze, een andere aanblik op het gegeven - soms vind ik het heel goed en soms heb ik de indruk slecht te zien Bij deze heb ik toch een minder aangenaam gevoel en het madeliefje had witter mogen zijn, lijkt nu een beetje ziek.
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Herfstgevoel

                      Heb al de vorige comments niet gelezen, maar voor mij persoonlijk is dit een heel knappe, mede door de gekozen dof.
                      Op deze manier wordt onze aandacht perfect naar de eenzame, laatste bloempjes tussen de afgevallen herfstbladeren getrokken, en zoals de titel aangeeft krijg je/ik hierdoor een herfstgevoel.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Herfstgevoel

                        Ik vind deze wel iets hebben, zeker qua idee en kleuren! Ik vind de madeliefjes welgekomen als bijna laatste bloemetjes voor de winter...
                        Check out our travel experiences in the British Columbia, Canada. http://pmcanada.wordpress.com

                        Comment

                        Working...
                        X