Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

herfstbeeld

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] herfstbeeld

    _DSF0453-4 by T. Ver, on Flickr

    begin dit jaar gemaakt

  • #2
    Re: herfstbeeld

    Het is er nou eenmaal, maar vind de streep in de lucht toch wel storen hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: herfstbeeld

      vind het een moeilijke ,ik denk dat je hier de grens van het dynamisch bereik van je camera hebt bereikt ,waardoor ik vind dat de voorgrond en boom iets te donker uitvalt ,ik zeg niet dat de voorgrond helder moet zijn maar toch wat meer detail bevatten ,een blend zou hier de oplossing zijn ,ook zou het weggetje duidelijker de compo ondersteunen .
      Die streep ja zou ik ook hebben verwijderd ,(1 klikje in ps ), het zou een mooie foto kunnen zijn mits die paar aanpassingen

      Comment


      • #4
        Re: herfstbeeld

        Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
        vind het een moeilijke ,ik denk dat je hier de grens van het dynamisch bereik van je camera hebt bereikt ,waardoor ik vind dat de voorgrond en boom iets te donker uitvalt ,ik zeg niet dat de voorgrond helder moet zijn maar toch wat meer detail bevatten ,een blend zou hier de oplossing zijn ,ook zou het weggetje duidelijker de compo ondersteunen .
        Die streep ja zou ik ook hebben verwijderd ,(1 klikje in ps ), het zou een mooie foto kunnen zijn mits die paar aanpassingen
        Yep, mooie locatie maar kan nog veel beter vastgelegd worden

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: herfstbeeld

          Oorspronkelijk geplaatst door Nairo Bekijk bericht
          _DSF0453-4 by T. Ver, on Flickr

          begin dit jaar gemaakt
          Herwerkte versie

          _DSF0453-3 by T. Ver, on Flickr

          Comment


          • #6
            Re: herfstbeeld

            update VEEL beter!

            al zou ik ergens tussen de 2 versie landen qua belichting denk ik. ik zou voor het groen gedeelte maar een klein beetje licht gebruiken zodat je de textuur ziet, zonder er veel meer licht in te steken. nu is de belichting van die aard dat hij met teveel aandacht gaat lopen, waardoor het weggetje iets minder naar voor komt.
            enfin, allemaal "goesting" natuurlijk...

            maar het bewijst wel dat de foto nog het nodige dynamische bereik heeft om er zeker iets van te maken.

            zonder streep ZEKER een meerwaarde
            de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
            Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

            Comment

            Working...
            X