Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Green green gras from home :)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Green green gras from home :)

    Ik vind het wel iets hebben

    Canon 20D/40D + Canon 25-105 4L + Canon 70-200L f4 + Canon 100 2.8 Macro + Canon 50 1.4 + Ext 1.4 II + Flash 580Ex

  • #2
    Re: Green green gras from home

    mooie foto mag ik wat gras lenen want mijn pas gezaaid gras is nog niet zover
    Niemand is te oud om te leren
    alle foto's genomen met een minolta Dimage A200
    alle reacties zowel positief en negatief worden zeer op prijs gesteld

    Comment


    • #3
      Re: Green green gras from home

      Een heerlijk sfeertje Je heb zo zin om daar lekker tegen zo'n boompje in het gras te gaan zitten met een mooi boek. Ik had de indruk dat de foto wat rechter gezet kan worden. De horizon is volgens mij niet recht, ik dacht nog even kijken hoe de bomen groeien omdat het misschien een beetje heuvelachtig is maar kwam niet verder omdat ze schots en scheef de hoogte in groeien

      Roosje
      Mvg Roosje http://www.flickr.com/photos/roosjeh/
      Nikon D90, 18-200mmVR, 70-300mmVR, 50 f1.8 | Tamron 28-75mm f2.8 + 90mm f2.8 | Sigma 30mm f1.4 | Tokina 11-16mm f2.8 | Olympus E-P1, 14-42mm, OM 50mm f1.4 / 50mm f3.5 macro / 135mm f2.8 |

      Comment


      • #4
        Re: Green green gras from home

        Terechte opmerking maar het was het effectief een heuvel en het was dan ook de bedoeling, maar ik zal hem eens proberen recht te trekken en zien of dit ook leuk is
        Groetjes Dommi
        Canon 20D/40D + Canon 25-105 4L + Canon 70-200L f4 + Canon 100 2.8 Macro + Canon 50 1.4 + Ext 1.4 II + Flash 580Ex

        Comment


        • #5
          Re: Green green gras from home

          Voor mij zijn de kleuren een beetje "vreemd", althans zo komen ze over bij mij. Alles mag wel een beetje "frisser" van kleur.

          groeten, Jan.
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

          Comment


          • #6
            Re: Green green gras from home

            Heel mooie foto. De sfeer geeft me een heel zomers gevoel, waar je op een late namiddag nog geniet van de niet meer zo felle zonnestralen. Mooie opname, maar misschien de horizon beetje rechter zetten.
            Grtz Jay

            Comment

            Working...
            X