Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gouden zonsondergang

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] gouden zonsondergang

    [IMG]sunset by Paquita Six, on Flickr[/IMG]

  • #2
    Re: gouden zonsondergang

    Sfeervol, maar voor mij redelijk saai.
    "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

    Comment


    • #3
      Re: gouden zonsondergang

      Ik vind die foto wel interessant als je er meer uithaalt, KLIK.
      Dit is het resultaat van spelen met de curven, het doordrukken en het tegenhouden.

      (Als de klik weg moet dan hoor ik dit graag.)
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: gouden zonsondergang

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Ik vind die foto wel interessant als je er meer uithaalt, KLIK.
        Dit is het resultaat van spelen met de curven, het doordrukken en het tegenhouden.

        (Als de klik weg moet dan hoor ik dit graag.)
        Red falcon gezien, thx voor de tip.
        Ik had een dergelijke foto gemaakt en voorgelegd in school en daar kreeg ik de commentaren dat het niet meer romantisch was door het doordrukken maar dreigend over kwam... vandaar nu de kalme gouden indruk.
        Toch bedankt.

        Comment


        • #5
          Re: gouden zonsondergang

          Oorspronkelijk geplaatst door PaquitaSix Bekijk bericht
          Red falcon gezien, thx voor de tip.
          Ik had een dergelijke foto gemaakt en voorgelegd in school en daar kreeg ik de commentaren dat het niet meer romantisch was door het doordrukken maar dreigend over kwam... vandaar nu de kalme gouden indruk.
          Toch bedankt.
          t' Ja op school eh.
          Die foto is saai omdat er geen, hoe noemen ze dat in het Englisch, een catch eye is, een rustpunt dus.
          Dan moet je iets doen die de aandacht wel trekt en in dit geval een sterk doorgedreven bewerking. Zet die maar gerust op 500pix, of op eos-numerique (Fr) en je zult zien.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: gouden zonsondergang

            Een natuurlijke afwerking van deze opname kan wel vind ik, maar ook de bewerking door RF is zeker de moeite
            Ik ben zo één van die personen die niet altijd ligt te zoeken naar een eye catcher, ook een sober landschap kan mooi en genietbaar zijn

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: gouden zonsondergang

              Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
              Een natuurlijke afwerking van deze opname kan wel vind ik, maar ook de bewerking door RF is zeker de moeite
              Ik ben zo één van die personen die niet altijd ligt te zoeken naar een eye catcher, ook een sober landschap kan mooi en genietbaar zijn

              grts
              Sieg
              Thx Sieg

              Comment


              • #8
                Re: gouden zonsondergang

                De "ingetogen" kleuren zijn zoals altijd een keuze en de visie vd auteur. Hier passen ze wel imo.
                Ik vind wel dat je waarschijnlijk een moment hebt gemist door niet wat langer te wachten zodat de zon lager stond want op de voorgrond zie je de aanzet van mooi scheringslicht dat imo alleen maar beter zou worden later op de avond.

                Comment


                • #9
                  Re: gouden zonsondergang

                  Voor mij een hele mooie.
                  De aangepaste versie van Red Falcon is ook knap maar is eigenlijk een totaal ander beeld / totaal andere sfeer
                  Peter
                  mijn website : klik

                  Comment


                  • #10
                    Re: gouden zonsondergang

                    Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                    Voor mij een hele mooie.
                    De aangepaste versie van Red Falcon is ook knap maar is eigenlijk een totaal ander beeld / totaal andere sfeer
                    Peter
                    thx Peter

                    Comment


                    • #11
                      Re: gouden zonsondergang

                      Ik vind de compo goed zoals hij is. Voor mij hoeft er zich hier geen onderwerp in de voorgrond te bevinden.

                      De foto heeft op zich wel sfeer, maar ik vind toch dat de zon zelf er in deze opname niet zo goed uitkomt.

                      Mvg.,
                      Smets84.

                      Comment


                      • #12
                        Re: gouden zonsondergang

                        Op zich wel sfeervol, maar inderdaad een beetje eentonig...
                        https://www.behance.net/Lynx1966

                        Comment

                        Working...
                        X