Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Good night, sweet dreams

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Good night, sweet dreams


    Update op algemene vraag (16:9 formaat):

    Last edited by sweet-flight; 29 januari 2018, 19:07. Reden: Update
    https://sweet-flight.com/
    Come fly with me
    Vriendelijke groeten, Inge

  • #2
    Re: Good night, sweet dreams

    Simpel maar heel mooi.
    Zou bij mij nog iets beter zijn in een 16:9 formaat maar met volledig behoud van de onderkant.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Good night, sweet dreams

      NSFW ? Is dit hier gewoon een lokker of wat is de bedoeling?
      o.t.: kleuren vind ik erg mooi , mischien ietsje minder lucht zodat de horizon uit het midden is.
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: Good night, sweet dreams

        Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
        NSFW ? Is dit hier gewoon een lokker of wat is de bedoeling?
        Of ik jullie wil lokken naar Flickr? Wees gerust, die Flickr-account kan mij gestolen worden.
        Vroeger plaatste ik altijd foto's vanuit de webruimte van mijn internet provider. Maar toen kreeg ik vaak de opmerking dat mijn foto's hier te klein waren, dat ik ze groter mocht plaatsen.
        Vanuit de webruimte van mijn internetprovider lukte dat niet. Wellicht omdat die ruimte te klein was. Dus ging ik op zoek naar een andere manier om m'n foto's hier te kunnen plaatsen.
        Ik las dat dit vanuit Flickr eenvoudig is. Enkel maar een code kopiëren.
        Dus maakte ik deze morgen zo'n account aan (enkel en alleen maar om hier content te kunnen plaatsen). Code kopiëren en dan krijg ik bovenstaand resultaat.
        En op die manier kan je de foto toch groter bekijken. Wat uiteindelijk de bedoeling was.

        Ik ben trots op bovenstaande foto. En ik wou enkel maar weten of anderen de schoonheid er in zien die ik er in zie.
        En indien men de schoonheid niet op dezelfde manier ervaart, wat men dan aan de foto zou veranderen zodat ze wel aanspreekt.
        Dat is bij m'n vorige foto's ook steeds zo geweest. Ik ben dan ook altijd dankbaar geweest voor de tips die ik kreeg.
        Ik probeer ook steeds uitdrukking te geven aan die dankbaarheid.
        https://sweet-flight.com/
        Come fly with me
        Vriendelijke groeten, Inge

        Comment


        • #5
          Re: Good night, sweet dreams

          Het doet me plezier dat de eenvoud en de kleuren geapprecieerd worden.
          De opmerkingen in verband met het formaat kan ik absoluut begrijpen. Ik heb zelf ook heel lang getwijfeld of ik zou gaan voor deze versie of wat minder lucht.
          Na meerdere nachtjes erover slapen ben ik uiteindelijk toch voor dit formaat gegaan.
          https://sweet-flight.com/
          Come fly with me
          Vriendelijke groeten, Inge

          Comment


          • #6
            Re: Good night, sweet dreams

            Oorspronkelijk geplaatst door Fotomaes Bekijk bericht
            Of ik jullie wil lokken naar Flickr? Wees gerust, die Flickr-account kan mij gestolen worden.
            Vroeger plaatste ik altijd foto's vanuit de webruimte van mijn internet provider. Maar toen kreeg ik vaak de opmerking dat mijn foto's hier te klein waren, dat ik ze groter mocht plaatsen.
            Vanuit de webruimte van mijn internetprovider lukte dat niet. Wellicht omdat die ruimte te klein was. Dus ging ik op zoek naar een andere manier om m'n foto's hier te kunnen plaatsen.
            Ik las dat dit vanuit Flickr eenvoudig is. Enkel maar een code kopiëren.
            Dus maakte ik deze morgen zo'n account aan (enkel en alleen maar om hier content te kunnen plaatsen). Code kopiëren en dan krijg ik bovenstaand resultaat.
            En op die manier kan je de foto toch groter bekijken. Wat uiteindelijk de bedoeling was.

            Ik ben trots op bovenstaande foto. En ik wou enkel maar weten of anderen de schoonheid er in zien die ik er in zie.
            En indien men de schoonheid niet op dezelfde manier ervaart, wat men dan aan de foto zou veranderen zodat ze wel aanspreekt.
            Dat is bij m'n vorige foto's ook steeds zo geweest. Ik ben dan ook altijd dankbaar geweest voor de tips die ik kreeg.
            Ik probeer ook steeds uitdrukking te geven aan die dankbaarheid.
            Ik enkel naar uw "NSFW"

            Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment


            • #7
              Re: Good night, sweet dreams

              Mooie sfeerkleuren en moment. Mooi, hoor.
              Volg over het formaat, omdat de blik dan beter bij de hoofdzaken blijft, en niet afdwaalt naar boven.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Good night, sweet dreams

                Moderator Note: NSFW-tag verwijderd
                Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                Comment


                • #9
                  Re: Good night, sweet dreams

                  Mooie zachte subtiele kleurtjes over het gehele beeld, mooi..
                  Kan ook wel volgen om hier stukje lucht weg te halen.
                  Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                  MIJN WEBSITE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Good night, sweet dreams

                    Ik voel de warmte zo naar binnenstralen en doet me hunkeren naar een straaltje zonneschijn....

                    Groeten
                    Freddy
                    https://fredor2.wixsite.com/my-site

                    Comment


                    • #11
                      Re: Good night, sweet dreams

                      Mooie foto, maar persoonlijk zou ik ook eerder voor panorama of 16/9 formaat gaan en met de zon iets minder centraal (naar zijkant).
                      Maar de omgeving moet daar natuurlijk de kans toe bieden. [emoji4]
                      De horizon in het midden stoort helemaal niet door de weerspiegeling.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Good night, sweet dreams

                        Mooi, al denk ik dat een staande versie hier beter zou uitgepakt hebben

                        grts
                        Sieg
                        Voor meer foto's ; www.sieg.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Good night, sweet dreams

                          Op vraag van de meesten heb ik een update geplaatst met 16:9 formaat.
                          https://sweet-flight.com/
                          Come fly with me
                          Vriendelijke groeten, Inge

                          Comment


                          • #14
                            Re: Good night, sweet dreams

                            Up =
                            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Good night, sweet dreams

                              Zeer mooi!

                              Comment

                              Working...
                              X