Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Laat maar staan Lut, één van de mooiste landschappen !!!!
Spectaculair hoor, ik geniet ervan.
Allen val ik op mijn knieën om een doorklik te vragen naar een groot formaat want deze foto verdiend dat.
Kan aan elkeen zijn muur in huis opgehangen worden.
Echt fijn en enorm spectaculair
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Goede registratie, zoals gezegd de mist tilt de opname een stapje hoger, zou het nog beter doen in een zw-wt omzetting
Als je de brug opzoekt in google op afbeeldingen dan staan er wel enkele pareltjes tussen
Een fotogeniek bouwwerk
Die brug is absoluut een aanrader om eens te bezoeken. Ook mooie wandelingen in de omgeving.
En aan de angsthazen kan ik vertellen dat de brug stevig vastzit, weinig wiebelt, goed afgebakend is, ... je kan er echt niet afvallen.
Wat hoogtevrees betreft, dat heb ik niet en kan het voor een ander niet inschatten.
Comment