Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. Nikon stuff
Mooi gebruik van het perspectief. Daarvoor een dikke Prachtig hoe de wolken de waterval in gezogen worden. Maakt je doen afvragen wat werkelijkheid is; de spiegeling in het water of de leegte boven onze hoofden
Minder vind ik de vertekening van de begroeiing en huizen. Die is zo onnatuurlijk dat het verschrikkelijk stoort. Daarvoor geeft ik dan toch een
Om een echte mooie plaat te krijgen zou je dat moeten proberen te corrigeren...
Uit nieuwsgierigheid; welk objectief veroorzaakt de vertekening in deze foto? Nikon, Sigma, Tokina??
Uit nieuwsgierigheid; welk objectief veroorzaakt de vertekening in deze foto? Nikon, Sigma, Tokina??
Sigma 10-20.
Ik heb op het moment niet de nodige soft om het perspectief aan te passen.
Jo.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. Nikon stuff
Mooi zo. Gaaf standpunt Idd jammer van de vertekening maar dat is peanuts en zo aangepast als je de software hebt. Maar het plaatje is er in ieder geval al
Comment