Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fort Vauban bij eb---

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fort Vauban bij eb---

    Geniet van foto's maken

  • #2
    Re: Fort Vauban bij eb---

    Mooi licht op het fort, wolken partij rechts geeft mooie tegenbalans. Voorgrond vind ik maar niets.
    Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

    Comment


    • #3
      Re: Fort Vauban bij eb---

      een mooie mede door het prachtige licht.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Fort Vauban bij eb---

        Mooi licht en leuke lage standpunt. Het mist wel wat scherpte.
        vriendelijke groeten, Helen
        Updated WWW.HELENICA.NL
        ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

        Comment


        • #5
          Re: Fort Vauban bij eb---

          Het lage licht is zeker heel mooi te noemen. De scherptediepte is helaas niet toereikend.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Fort Vauban bij eb---

            Zeer mooi hoor Chris, ik vind net de voorgrond wel geslaagd
            Het mooie licht werkt hier uiteraard ook aan mee
            Spijtig van de scherpte, misschien kan je er nog iets aan doen

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Fort Vauban bij eb---

              zelf heb ik ook niet zo een probleem met de voorgrond ,maar daar ik die plaats goed ken ware het miss beter een wat hoger standpunt in te nemen ,dan kon je de lijnen tussen de stenen als geleider gebruiken in de compo ,de scherpte zoals gezegd ,met een F van 4.5 kan je idd onmogelijk van voor tot achter scherp hebben ,zelfs niet op 17 mm zoals ik zie in je exif ,de rest vind ik dan wel goed geslaagd ,vooral de lucht en licht vind ik mooi

              Comment


              • #8
                Re: Fort Vauban bij eb---

                Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                zelf heb ik ook niet zo een probleem met de voorgrond ,maar daar ik die plaats goed ken ware het miss beter een wat hoger standpunt in te nemen ,dan kon je de lijnen tussen de stenen als geleider gebruiken in de compo ,de scherpte zoals gezegd ,met een F van 4.5 kan je idd onmogelijk van voor tot achter scherp hebben ,zelfs niet op 17 mm zoals ik zie in je exif ,de rest vind ik dan wel goed geslaagd ,vooral de lucht en licht vind ik mooi
                Tja, overrompeld door het plotse mooie licht te laat gezien dat de instellingen niet goed waren. Scherptediepte hebben jullie helemaal gelijk.
                De voorgrond is een kwestie van smaak. Voor het hogere standpunt valt zeker veel te zeggen, maar dit keer heb ik dit niet gekozen.
                Geniet van foto's maken

                Comment

                Working...
                X