Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fochteloerveen II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Fochteloerveen II

    Een avond waarvan ik me herinner , dat ik helemaal verheugd thuis kwam. (althans op de plaats waar ik verbleef)



    Graag op zwart bekijken, waarvoor dank.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Fochteloerveen II

    Knap hoor met de ondergaande zon.

    Comment


    • #3
      Re: Fochteloerveen II

      Woaw, prachtig.
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

      Comment


      • #4
        Re: Fochteloerveen II

        Prachtige kleuren maar ook op het juiste moment geschoten.
        Ben misschien van de oude garde, maar ik zie toch nog liefst foto's van bij ons.
        Er is bij ons heel veel te fotograferen maar meestal zien we het zelf niet omdat we dat landschap "schijnen" te kennen en er niet genoeg aandacht aan besteden.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Fochteloerveen II

          Bedankt voor de mooie complimenten.


          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Prachtige kleuren maar ook op het juiste moment geschoten.
          Ben misschien van de oude garde, maar ik zie toch nog liefst foto's van bij ons.
          Er is bij ons heel veel te fotograferen maar meestal zien we het zelf niet omdat we dat landschap "schijnen" te kennen en er niet genoeg aandacht aan besteden.
          Helemaal eens. De meeste foto's maak ik dan ook dichtbij huis. (meestal, kom ik zelfs het eiland niet af)
          Maar toch over een paar maanden lekker weer naar het land van de kilts en whisky.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Fochteloerveen II

            Fijne sfeerplaat Johan, als een 'beat' op het ritme van de bomen. De schuine lijn loopt wat moeilijk voor mij
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment

            Working...
            X