photoshopalarm
photoshopalarm
groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
|
oej, die is een pootje kwijt !
je hebt je weer geamuseerd precies!
mooi.
eens proberen met maanlicht ?
Héhé, die moest er nog aankomen hé Kristof, had 'm al gezien op 500px
Mooi gedaan, ferm shopwerk wat mij betreft ... maar ik ken er zelf eigenlijk weinig tot niks van
Mezelf toch ook eens verder in verdiepen .... ooit
grts
Sieg
Voor meer foto's ; www.sieg.be
zijn pootjes zitten netjes bij elkaar he Pieter
met maanlicht lijkt me ook wel leuk, heb wel een aantal maanlichtfoto's liggen, zal es kijken, bedankt voor de tip
er zit er nog eentje te wachten, maar volgende week eerst weer eens iets anders.
je moet dat zeker ook eens proberen, het vergt niet zoveel PS kennis hoor, enkel wat spiegel- en blurwerk![]()
groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Weer een mooi totaalplaatje geworden.Fraai detail, dat er zelfs beweging in de vleugels zit. (overal aan gedacht)
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4Vriendelijke groeten, Johan
Mijn flickr albums
|
Knap ...
vermits ik niet PS zal ik het ook nooit leren![]()
bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Sieg, de plons was net buiten het frame![]()
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4Vriendelijke groeten, Johan
Mijn flickr albums
Da's een hele mooie, Kristof! Goed gedaan!
|
ik had die natuurlijk ook al gezien ,en ik vind dit echt prachtwerk ,al is het miss niet zo moeilijk, de finesse bij de afwerking moet er toch ook zijn![]()
knappe bewerking
inderdaad als je PS onder de knie hebt is dit best haalbaar![]()
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Weer een knap stukje kunstwerk wat je ons hier laat zien Kristof...Prachtig..![]()
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Achter elke foto zit er een verhaalNikon D850 - D750 - Nikkor 14-24 / 24-70 VR / 24-120 / 70-200 / 80-400 / 105 macro. Fuji XT2
|
Voor meer foto's ; www.sieg.be
hartelijk dank voor alle fijne reacties![]()
groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Knap gedaan, mooi resultaat.
mvg,
Eddy
Smaken verschillen