Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Enjoying the sunset

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Enjoying the sunset

    Wat een pracht zonsondergang was dit, werkelijk alles in de omgeving kleurde goud op....

    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: Enjoying the sunset

    Heel mooi, je was daar duidelijk niet alleen aan het genieten van deze mooie zonsondergang.

    Herman
    Groetjes, Herman.
    Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

    Comment


    • #3
      Re: Enjoying the sunset

      Oorspronkelijk geplaatst door hemt Bekijk bericht
      Heel mooi, je was daar duidelijk niet alleen aan het genieten van deze mooie zonsondergang.
      Nee inderdaad, ik zag de man met zijn stoeltje de pier op lopen....Was een beetje teleurgesteld...Dacht daar gaat mijn foto, maar toen die eenmaal stil zat, vond ik het wel wat toevoegen aan de foto...
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Enjoying the sunset

        sterk heel sterk ,het licht is prachtig en vooral een zeer mooie compo met die persoon als extra

        Comment


        • #5
          Re: Enjoying the sunset

          Proficiat met je plaats in de hof
          groeten, Kristof
          Canon EOS 5D mkII

          Comment


          • #6
            Re: Enjoying the sunset

            Knappe opname Jos
            Dromerig beeld, en we kunnen weer uitkijken naar die mooie zomeravonden zoals deze

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Enjoying the sunset

              Enjoying the sunset zal die man op de steiger ook wel gedacht hebben maar je hebt dit ook mooi weten vast te leggen met die gouden kleuren Jos.

              Gr, Daniel.

              Comment


              • #8
                Re: Enjoying the sunset

                Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                sterk heel sterk ,het licht is prachtig en vooral een zeer mooie compo met die persoon als extra
                +1 Prachtig !
                Mvg Philip

                Comment


                • #9
                  Re: Enjoying the sunset

                  Bedankt voor alle mooie lovende reacties...
                  Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                  MIJN WEBSITE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Enjoying the sunset

                    Een toppertje als je het mij vraagt

                    Comment


                    • #11
                      Re: Enjoying the sunset

                      Kleurrijk en boeiend beeld om naar te kijken. kan zo op de muur
                      Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                      Groeten
                      Kurt

                      Comment


                      • #12
                        Re: Enjoying the sunset

                        hier kan ik van genieten en blijven kijken en blijven kijken ...
                        M

                        Comment


                        • #13
                          Re: Enjoying the sunset

                          Knap, zeer knap!!!! Die rust voel je zo gewoon door te kijken

                          Mvg Katrien
                          Groetjes Katrien
                          Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

                          Comment


                          • #14
                            Re: Enjoying the sunset

                            wat een mooi licht en compositie !
                            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Enjoying the sunset

                              Wat een prachtig licht. Ook het kleurverschil links en recht, mooi door de groothoek.
                              Ook de compo is mooi, en goed gezien dat de beste man ook meedoet aan de pret.
                              Wat dacht je : Beter een zwaan wegsturen, dan een grote vent ?
                              Forum voor natuur- en landschapsoto's. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen..

                              Maakt niet uit hoor. Beiden zijn het aanzien meer dan waard !
                              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                              Vriendelijke groeten, Johan

                              Comment

                              Working...
                              X