Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

en dan krijg je dit zicht bij het ontwaken...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] en dan krijg je dit zicht bij het ontwaken...

    belofte maakt schuld, ik ga nog even voort met mijn collectie van Noorse spiegel foto's
    aan dit meer (enkele uren rijden van Geiranger fjord) konden we overnachten, en dan krijg je 's morgens dit zicht te zien, onwaarschijnlijk toch...
    foto technisch misschien niet de origineelste, maar mocht toch niet ontbreken in dit rijtje vond ik

    een klik brengt je naar de grotere versie


    alle reacties welkom, alvast bedankt voor het kijken!
    Last edited by stevwout; 8 juli 2020, 23:30.
    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

  • #2
    Re: en dan krijg je dit zicht bij het ontwaken...

    Hele mooie zomerse opname, daar kan je alleen maar van dromen om dit moois te zien bij het ontwaken
    Knap beeld Steve

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: en dan krijg je dit zicht bij het ontwaken...

      Heel mooie kleuren maar wel twijfel over de weerspiegeling.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: en dan krijg je dit zicht bij het ontwaken...

        Hele mooie foto. Bij het doorklikken zijn de kleuren nog steviger - voor mij misschien een beetje te Heb je de natuur wat geholpen op dit vlak ?
        Mvg Philip

        Comment


        • #5
          Re: en dan krijg je dit zicht bij het ontwaken...

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Hele mooie zomerse opname, daar kan je alleen maar van dromen om dit moois te zien bij het ontwaken
          Knap beeld Steve

          grts
          Sieg
          Ik volg, knap beeld
          Groeten Andre

          Comment


          • #6
            Re: en dan krijg je dit zicht bij het ontwaken...

            Je bent blijkbaar voorstander van felle kleuring - eigen stijl ? Opgewekt landschap in een prachtig land.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: en dan krijg je dit zicht bij het ontwaken...

              Wederom een prachtig landschap een heerlijke spiegel.
              Het blauw is voor mij op het randje. Maar dat kan aan de plaatsing van mijn randje liggen natuurlijk.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: en dan krijg je dit zicht bij het ontwaken...

                Ik zal niet ontkennen dat ik wel van stevige kleuren hou. Echter, afhankelijk van de sfeer van de foto, zie bv. mijn vorige post die een stuk soberder was owv het mistige. Maar inderdaad, een zonnig tafereeltje als dit mag van mij wel wat punch hebben...

                bedankt voor jullie meningen, doet me altijd weer kritisch denken over de creaties!!
                de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

                Comment


                • #9
                  Re: en dan krijg je dit zicht bij het ontwaken...

                  Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk bericht
                  Heb je de natuur wat geholpen op dit vlak ?
                  In dit geval vooral het blauwe wat dieper gemaakt, aan het grasgroene nauwelijks getweaked...
                  de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                  Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

                  Comment

                  Working...
                  X