Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Afgelopen maandag ben ik in de auto gestapt om een dagje te shooten op de hoge venen. Na een stevige wandeling door de sneeuw was het prijsschieten op de hoogvlaktes.
Je hebt mijn idee gerealiseerd, het zat ook in mijn hoofd om naar ginder te rijden, maar het was net iets te ver, en mijn zomerbanden lagen er nog op [emoji14],
Zalige foto, knap minimalistisch, ben jaloers nu. [emoji106][emoji106][emoji106]
Mooi minimalistisch beeld, heel herkenbaar van die locatie
Heel apart wel dat je beide kanten van de boompjes kunt zien, lijkt wel een pentekening
Ook wederom een mooie bewerking die de opname nog knapper maakt
Heb het gezien op het nieuws dat er die sneeuwdag al vollop Nederlanders in de Hoge Venen zaten
Heel erg bedankt weer leden! Noir Flohay stond al een tijdje op het lijstje om af te vinken. Ik kan het wel aanraden om tijdens een ''whiteout'' zoals dit goed op te letten waar je loopt. Je raakt zo gedesoriënteerd in dit gebied.
Comment