Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elefhant falls

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Elefhant falls


    Bewust niet frontaal gefotografeerd.
    Graag jullie mening ...





  • #2
    Re: Elefhant falls

    Ik vind die compo wel zeer goed zo, op deze manier hou je de diepte in beeld en de waterval dendert mooi diagonaal in beeld.
    Voor mij mochten hier de kleuren een heel klein beetje enthousiaster en de sluitersnelheid dubbel zo snel had ik ook een pluspunt gevonden
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Elefhant falls

      Heel mooie waterval, echt fotogeniek, even opgezocht waar deze ligt, toch net wat te ver voor een dagtrip
      Voor mij mochten de kleuren inderdaad ook wat meer aanwezig zijn, maar zoals altijd is dat kwestie van smaak

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Elefhant falls

        Standpunt en compo vind ik goed. De waterval is wat overbelicht en ik zou ook een hogere snelheid gekozen hebben.

        Comment


        • #5
          Re: Elefhant falls

          Sluitertijd tè traag, daarom oogt de waterval niet fris wat een waterval toch behoort te zijn..
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Elefhant falls

            Bedankt voor de tips.

            Comment


            • #7
              Re: Elefhant falls

              Een mooie diepte door het standpunt.Vooral de groene pol vooraan werkt daar lekker aan mee. Ook de weerspiegeling van de waterval(letjes) in het water ziet er mooi uit.
              Als ik voor een waterval sta, maak ik dikwijls een range verschillende sluitertijden, en blend deze.
              Deze waterval was er ook zeker geschikt voor, want de vitrages aan de zijkant vind ik zeker zo, op zijn mooist.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment

              Working...
              X